Sevgilinin her buluşmaya geç kalması, uyuya kalması ayrılık getirir mi?

Sevgilimle bu sabah kahvaltıya gidecektik. Dün akşam plan yapmıştık. Fakat kendisi sabah uyanamadı yine. Aramalarıma cevap vermedi. Yazdıklarımı görmedi. Ben ise sabahın köründe kalkıp makyajımı saçımı yapmıştım. Uyandığında ben tepki verince gelmiyorum ben tost yapıp yedim dedi. Kavga ettik. Bir kez bile aramadı. Anneme de rezil oldum. Makyajımı silip saçımı toplayıp yattım. Hani ilk defa olan bir durum da değil. Ne zaman plan yapsak böyle yapıyor. Daha önce de hazırlanmışken aynısını yaptı, hatta gelmedi bile yanıma. Diğerinde ise 3 saat sonra geldi. Çok ağlıyorum. Sinirlerim bozuk. Bu çocuk bana değer vermiyor mu? Siz olsanız ne yapardınız? Sizce bu davranışlar insanı ayrılmaya iter mi?

Sevgilinin her buluşmaya geç kalması, uyuya kalması ayrılık getirir mi?
Cevapla