Erkeğin ayrıldıktan sonra eski sevgilileriyle takipleşmesinin manası nedir?

Sevgilim hayatındaki yoğunluğu, sıkıntıları ve ilişkinin yarattığı beklentileri karşılamakta zorlandığını öne sürerek 10 aydır devam eden ilişkimize 1 hafta ara vermek istedi. Kendisine sorunlarımızı birlikte çözebileceğimizi söylediğim halde ikna olmadı. Ara verme önerisini kabul ettim. 1 hafta sonunda ise telefonuma ve Whatsapp mesajıma yanıt vermedi. Mesajımı görüldüde bıraktı. Kendisini sadece 1 kez aradım ve 1 kez mesaj attım. Gün sonuna dek hiçbir ses çıkmayınca ayrılık kararı aldığına kanaat getirerek onu bütün sosyal medya hesaplarımdan sildim, Instagram'da da hem takipten hem de takipçi listemden çıkardım. Aksi takdirde ona tabi olup adeta canı istediği zaman ulaşabileceği kişi pozisyonunda olacaktım, ki bunu kabullenemem. Birkaç gün sonra beni Instagram'da engellediğini ve eski eşi ve sevgilisiyle takipleştiklerini fark ettim. (İlişkiye başladığımızda benden eski ilişkilerimle her türlü irtibatı kesmemi istemişti fakat ben kendisinden aynı şeyi talep ettiğinde bunu çok zorlanarak kabul etmişti. Genel olarak karşı tarafı kısıtlamayı seven ancak kendisi aynı şekilde kısıtlanmaktan hoşlanmayan biridir.) Bu davranışı bana üzücü ve olgunluktan uzak geldi.

Bu arada eski sevgilimin kızını (üniversite çağında yetişkin bir bireydir kendisi) Instagram'da takip listemden çıkarmıştım ancak takipçi listemde duruyordu. Babasını çok kıskandığı ve ilişkimizden ötürü defalarca kıskançlık krizlerine girdiği için kendisi beni takipten çıkıp rahatlar herhalde dedim (Kıza karşı her zaman olumlu, dostane davranıp en ufak olumsuzluk göstermediğim halde kıskançlığı hiç bitmedi). Fakat biz ayrıldıktan sonra beni takibe devam ettiği gibi, hikayelerimi eskiden olduğundan çok daha yakın şekilde takip etmeye devam ediyor.

Arkadaşlar ben bu ilişkinin böyle saçma ve saygısız bir şekilde bitirilişinden ötürü üzgünüm ve durumu açık zihinle değerlendiremiyorum. Eski sevgilimin ve kızının davranışlarını nasıl anlamlandırmalıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Anlaşılmayabiliyor diye ekleme yapayım: İkinci paragrafta "eski sevgilimin kızı" derken aynı beyefendiden bahsediyorum. Asıl konu olan beyefendinin (eski sevgilim oluyor) kızı.
Güncellemeler
1 yıl
Adam narsisist çıktı. Şimdi her şey açıklığa kavuştu.
Erkeğin ayrıldıktan sonra eski sevgilileriyle takipleşmesinin manası nedir?
Cevapla