Beni umursamamasına rağmen neden ondan hâlâ vazgeçemiyorum ve neden beynim yıkanmış gibi?

Merhabalar

3 yılı doldurmak üzere olduğum bir ilişkideyim hâlâ. O ilk başlarda çok iyiydi önemsiyordu , arıyordu, mutlu etmeye çalışıyordu ki aynı karşılığı bende ona veriyordum fakat zaman geçtikçe şu iki yıl ve bugünde hep ayrıldı ben affettim barıştık (5-6 kere olmuştur bu olay) ama o hep ilk başlarda iyi sonra bir umursamazlik ve ciddi anlamda bana karşı çok sert ve acımasız cümleleri oluyordu. Bunlar ne kadar beni incitsede ben hep yanındayım. Bana iyi bir şey söylesin yaptığı bütün her şeyi unutup tekrar umut doluyorum. Ayrilmak için çabalıyorum ama cesaret edemiyorum ya da olmuyor. En ufak bir hediye meselesi kaç yıl oldu bir tsne bile bir şey almadı. Ve o bundan memnun ki kendi ağzınlada odun olduğunu söylüyor ama aşık olduğum adam böyle birisi değildi. Ne düşüncelerim ne fikirlerim ne de duygularım umrunda. Bunlari onla konusuncada nankör oluyorum ve yoruldum artık.

Buarada yaşım 22.

Beni umursamamasına rağmen neden ondan hâlâ vazgeçemiyorum ve neden beynim yıkanmış gibi?
Cevapla