Merhabalar
3 yılı doldurmak üzere olduğum bir ilişkideyim hâlâ. O ilk başlarda çok iyiydi önemsiyordu , arıyordu, mutlu etmeye çalışıyordu ki aynı karşılığı bende ona veriyordum fakat zaman geçtikçe şu iki yıl ve bugünde hep ayrıldı ben affettim barıştık (5-6 kere olmuştur bu olay) ama o hep ilk başlarda iyi sonra bir umursamazlik ve ciddi anlamda bana karşı çok sert ve acımasız cümleleri oluyordu. Bunlar ne kadar beni incitsede ben hep yanındayım. Bana iyi bir şey söylesin yaptığı bütün her şeyi unutup tekrar umut doluyorum. Ayrilmak için çabalıyorum ama cesaret edemiyorum ya da olmuyor. En ufak bir hediye meselesi kaç yıl oldu bir tsne bile bir şey almadı. Ve o bundan memnun ki kendi ağzınlada odun olduğunu söylüyor ama aşık olduğum adam böyle birisi değildi. Ne düşüncelerim ne fikirlerim ne de duygularım umrunda. Bunlari onla konusuncada nankör oluyorum ve yoruldum artık.
Buarada yaşım 22.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer