Özellikle saklamıyor, Sadece ihtiyacı olduğu zaman kullanıyor. Bu durum seni rahatsız eder miydi?🧚🏼♀️


Eski sevgilim şu anda aldığım saati kullanıyor. Zaten ondan geri istemedim , istemem. O benim ona hediyemdi. Geri vereyim dedi. İstediğini yap, ben istemiyorum, verdiğim birşeyi asla almam dedim. Sevgilisi var mı bilmiyorum, flörtü vs var mı bilmiyorum. Zaten var yok olması beni ilgilendirmiyor. İster takar ister takmaz o da beni ilgilendirmez ama bildiğim kadarıyla saati takıyor. Konuşmuyoruz. Benide alakadar etmiyor ne yaptığı ya da ne taktığı😀
Cevap
8Cevap
Eski sevgiliyi bir an bile yâd etmek, ondan kalan en ufak bir peçeteyi bile kullanmak benim sevgililik anayasamda sonsuza dek yasaktır..
etmez çünkü ben de kullanıyorum ve o hediyeye eski sevgilim aldı gözüyle bakmıyorum sadece bir hediyeden ibaret benim için
Yani kullanmasa daha iyi olur hepsinin yenisini alırım ben baştan
Atsın çöpe ben daha iyisini alırım.. Sevdiğim kadında başka erkeğin izinin kalmasını kabullenemem
Sinirlerim yükseldi bile yazıyı okuyunca gerisini sen düşün
Sorun tabi öyle saçma bişey mi olur kullanıyorsa net onu unutamıyordur..
Bir tane toka bile saklayamaz. Hala onu hatırlamak yad etmek istiyorsa yolu açık olsun.
Evet olur ben alirim yenisini ne gerek var atsin mk salağa
Anlam yüklemiyor ve ihtiyacı olan bir şey ise belki diğer türlü anlam yüklerse hoş değil
İhtiyacı olan şeyleri kendi alabilir kendisine ya da ben alırım ne gerek var anıları hala yasatmaya güzel kardeşim miyiz
Sorun eder kullanmasın bir zahmet ben alırım ona 😉
Hediyeye bağlı ama rahatsız etme olasılığı %80
Tabiki sorun.
Çöpe atsın bi zahmet
Evet olur çok rahatsız edici bence
Büyük sorun.
2. dünya savaşı çıkar
Rahatsz olmayan sevmiyordur
Evet sorundur. Ne alaka ki kullanıyor
Rahataız olman Konya ovasıdır ansjsjsnsj
Sorun tabiki kullanmasın bir zahmet
Sorun olurdu açıkçası
Olur tabii…
Ayrılma sebebi
Evet bence sorun 😂
Evet, sorun ederim.
Töremize ters
Değil gibi
Evet sorun olur
evet sorun
Eder
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?