
Günümüz sanal ilişkilerin baş belası durumu 😂 sonsuz efektler sonucu güzel/yakışıklı insanlar ama gerçekte durum hiç öyle değil 😂

Günümüz sanal ilişkilerin baş belası durumu 😂 sonsuz efektler sonucu güzel/yakışıklı insanlar ama gerçekte durum hiç öyle değil 😂
Ay evet oldu fotosu ile alakasi bile yoktu gelince 😂😂dedim sen kimsin ben dedi emre tanıştık ya Instagram dan dedim yok o sen degilsin fotoğraftaki ile alakan yok daha sonra sevdim aynı gün içinde cinsellik konuşmaya başladı bende terk ettim
Böyle biri Müge Anlı'ya çıkmıştı ama efekt falan değil, direkt başkasının fotoğrafını koymuş. Sonra kızla buluşmuşlar. Kız onun olmadığını görünce bozulmuş ama ayıp olmasın diye çocukla görüşmeye devam etmişti. Sonra da yüklü miktarda parasını çarptırmıştı 😅😅😅
Eic için teşekkür ederim.
Rica ederim 😇
İnternette tanıştığım biriyle buluşmadım hiç
Cevap
4Cevap
Siz de istiyonuz ki ruj surmeyelim, allık kullanmayalım, ruh gibi gezelim böyle olmaz ki😅
Görünce tanıyalım yeter 😂
Evet ya cocuk kendine öyle bir efekt yapmış ki tenri esmerken fotoda bembeyaz gözleri kahverengiyken fotoda mavi şok oldum
Hayır hepsi ayrı ayrı güzeldi, balkandan güzeli, Anadoludan bile güzelini bulup çıkardıysam çok şey değil
Yoo hiç öyle sosyal medyadan tanışıp buluşma yaşamıyorum
Evet mannnnyak değişik biri çıkmıştı tanıyamamıştım
Evet, çok denk geldim. Kız yanımda mutanda uğrayıp sevddiceğinin yanına gitti🤣🤣
Bana fotoğraftan daha güzel olduğumu söylemişti
baya oldu iphone kamerasi ten rengini vs baya acıyo ve değiştirdigi icin adamla bi karsilastim teni zenci ama fotoda o kadar esmer durmuyodu…
İşte o yüzden sanal ilişkiye karşıyım.
Kızlarda daha çok oluyor ama 😂
Her iki tarafta da oluyor bence.
Çok oldu öyle buluşmaya geliyolar bi de bari foyanı çıkarmıycak yalanlar söyle a@q.
Nasıl yani Fake profil mi yoksa fotoğraftakinden daha mı farklı
Benim kız arkadaşlarım efektli shoplu foto paylaşıyodu konuştukları erkeklerde o kızı beğenerek geliyo buluşmaya tabii sonuç hüsran. Benim görüştüğüm erkeklerde boyunu uzun söylüyodu kilosunu farklı söylüyodu vs gidince görüyordum bu ne a@m@k diyordum tabii içimden.
Ciddi misin ya en güzeli reel tanışmak
Neysen o olacaksın her bitli fasulyenin bir kör alıcısı çıkar. 3 gün sonra ortaya çıkacak şeyler için yalan söylemenin anlamı yok
Kesinlikle yalan söyleyen insanı ben de sevmem her konuda
Kimin
😂😂😂😂😂
Kız yok diyor neden ikiletiyorsun
Efekt olarak haklı olabilirsin ama yanak dudak göz onlarda oynama yok onu demek istiyorum en azından kirpik falan koymamış
Çok denk geldi yaa nitelikli dolandırıcılar resmen 😀
Seninde profil fotografin efektli asko
O kadar değil yahu 😂
Yanlışlıkla sana yazmışım ya birine yanıt verecektim ama ahjajskaks
Bende ne oluyor dedim 😂
Hayır öyle biri olmadı
Bir kere oldu evet
Olmadi kendimde neysem oyum zaten.
Sanaldan bulunmadım hiç
Yok olmadı şükürler olsun 😅
Hayır 😂😂😂
Nope
Yok olmadı
Hayır buluşmadım
Buluşmadım.
Hayır 😀
Hayır
Yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?