Erkek arkadaşım 1 tl’m bile yok diyor ama dışardan yemekler yiyor?

Erkek arkadaşım borcum var diyor arabasının orasına burasına parça alıyor, iki arkadaşına borcu var onlar dostum sonra ödesemde olur diyor, bankaya da borcu var bazen acaba inanmalı mıyım inanmamalı mıyım diyorum. eskiden içiyormuş pavyon tarzı yere gittiğini hesabında görmüştüm arşivlerinde o zaman parayı nasıl buluyordu? Bana hep bir borç edebiyatı yapıyor evlenmeyi düşünüyoruz ama evlendikten sonra da mı böyle olur her kız birazcık rahat etmek ister ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında
Erkek arkadaşım 1 tl’m bile yok diyor ama dışardan yemekler yiyor?
Cevapla