Sevgilim birkaç günde bir soğuk yapıyor sebepsiz yere ben bu durumda nasıl davranmalıyım? detaylar aşağıda?

bundan 5 gün önce falan normal "canım" falan konuşurken ertesi gün baktım sadece "tamam" diyor yazdıklarıma

nasıl olduğunu sordum bir sorun varsa anlatsın diye "iyiyim" dedi ama mesafeli gibi

önceden böyle yapınca hep soruyordum "neyin var anlatmak ister misin, mesafelisin, uzağız" diye. bana "iyiyim dedim ya niye sorup duruyorsun" diyince defalarca ben de artık sormak istemiyorum yine tersleyip sıkılma moduna girer diye.

hâlâ aynı mesafeli davranıyor, o böyle yaptıkça ben de birkaç gün "canım" diye yazdım ama baktım o aynı ben de canım demeyi kestim.

şimdi ne yapmalıyım? nasıl davranmalıyım? sormalı mıyım ona?

Sevgilim birkaç günde bir soğuk yapıyor sebepsiz yere ben bu durumda nasıl davranmalıyım? detaylar aşağıda?
Cevapla