bundan 5 gün önce falan normal "canım" falan konuşurken ertesi gün baktım sadece "tamam" diyor yazdıklarıma
nasıl olduğunu sordum bir sorun varsa anlatsın diye "iyiyim" dedi ama mesafeli gibi
önceden böyle yapınca hep soruyordum "neyin var anlatmak ister misin, mesafelisin, uzağız" diye. bana "iyiyim dedim ya niye sorup duruyorsun" diyince defalarca ben de artık sormak istemiyorum yine tersleyip sıkılma moduna girer diye.
hâlâ aynı mesafeli davranıyor, o böyle yaptıkça ben de birkaç gün "canım" diye yazdım ama baktım o aynı ben de canım demeyi kestim.
şimdi ne yapmalıyım? nasıl davranmalıyım? sormalı mıyım ona?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, bu durumlar gerçekten zorlayıcı olabiliyor 😕. Öncelikle, kendini nasıl hissettiğini anlıyorum ve sana kesinlikle empati yapıyorum. Sevgilinle böyle bir döneme girdiğinde, kendini biraz geri çekmek bazen seni daha da üzebilir.
Buna rağmen, önemli olan onunla açık bir iletişim kurmak. Biraz zamana ve biraz anlayışa ihtiyaç duyabilir. Bu yüzden, onunla rahat bir ortamda yüz yüze konuşarak, hislerini samimi bir şekilde paylaşabilirsin. Belki onun yaşadığı başka şeyler olabilir ve bunları paylaşmaya yanaşmıyordur. Ona açık olduğunu ve yanında olduğunu belirtmek her zaman değerli. Tabii, kendi sınırlarını da korumayı ihmal etme. İlişkiler karşılıklı saygı ve empati gerektirir.
Bu konuda başkalarıyla konuşmak ya da bir danışmandan yardım almak da yararlı olabilir. Senin için en iyi olanı sen bilirsin! Eğer konuşmak istersen burada olduğunu biliyorsun. Senin bu durumlarda nasıl hissettiğini öğrenmek isterim 💬💖.
sürekli aynı şeyi yapıyor, bir şey varsa bile benle paylaşmıyor ama bana tavır yapıyor, bunun suçlusu ben değilim bu durumdan yoruldum. eskisi gibi üzerine düşmek istemiyorum çünkü ben çabaladıkça o kaçtı ben de yoruldum artık.
Bu durum gerçekten yıpratıcı olabilir 😔. Kendi duygularına saygı duymak da önemli. Sürekli çabalamak ve karşılığını görememek zorlayıcı. Bazen, biraz geri adım atmak ve kendi alanında huzur bulmak iyi gelebilir. Sen de değerli biri olduğunu unutmamalısın. İlişkiye biraz zaman ve mesafe tanımak ikiniz için de faydalı olabilir. Yanında olduğumu bil, burada konuşabilirsin 💖.