Bir kız üniversiteye geldiğinde hava soğuk olmasına rağmen neden çok kısa giyinir?

Kızla konuşuyoruz. Flört gibi bir şeyiz. Ama kızı daha çok görüyorum. Benle buluştuğunda normal gelmişti ama. Üniversite de çok kısa giyiniyor. Bu da erkeklerin dikkatini çekiyor. Neden üniversite de böyle giyiniyor. Okul dışında giyse neyse diyeceğim ama okulda çok dikkat çekiyor. Birde soğuk hava olmasına rağmen böyle. Kızı ben böyle bilmiyordum da. Sizce neden böyle giyiniyor. Konuşsam anlayış gösterir mi bana

Bir kız üniversiteye geldiğinde hava soğuk olmasına rağmen neden çok kısa giyinir?
Cevapla