İlahi adalet yokmuş, neden Allah ahıma rağmen cezalarını vermeyip onları mutlu ediyor?

Çok kötü şeyler yaptı bana ailesiyle , duygularımla oynadı. bir kadına yaşatılmayacak acı durumları yaşattı. yıllar geçti o ve mutsuzluğuma sevinen arkadaşları da cezalarını almadı mutlular. Biriyle evlendi kadınla beni rahatsız ettirdi. Allah her şeyi verdi ona daha da mutlu ediyor aklım almıyor bunu. bu konuda Allah yanımda olmadı ahımı yerde bıraktı. insanların dediği gibi kötülükler ceza bulmazken Allah bana yapılan kötülüklerin cezasını da vermiyor adalet yokmuş

İlahi adalet yokmuş, neden Allah ahıma rağmen cezalarını vermeyip onları mutlu ediyor?
Cevapla