Müzik sohbet abur cubur Fav 👌🏻
*hayat kısa haftasonu hızlı

Müzik sohbet abur cubur Fav 👌🏻
*hayat kısa haftasonu hızlı

Eli viteste değil kaza yapar o adam😄 ayrıca daha geçen hafta bir haftalık karavan gezisinden geldim bu ara hiç bir yere gitmek istemiyorum evde yatmayı planladım bakalım
Otomatık araba candır 😂😂 karavan çok eglencelı galıba.
Eğlenceyi belirleyen karavan değil şahıslar ama konforlu ve güvenli yatış açısından tercih edilebilir.
Hafta sonu çalışıyorum evde olmadığım için. Ama evde olunca geziyorum Ankara 'da Kızılay veya piknik yapmaya gidiyoruz. Genelde evde takılmayı seviyorum ama dinlenmek için çünkü.
Kolay gelsin abiş
Teşekkür ederim çok naziksin kardiş 🤗
Çalışıyorum ama akşamları arkadaşım gelecek bu hafta sözleştik
Bende mesaiye geldim. Gezmek bizim neyımıze 😂😂
Bizler ırgatız ule ne gezmesi 😂😂
Salondan mutfağa gıderken gezıyoruz ya 😃
Haha evet 😂
Yorulursanız yatak odasında falan mola verirsiniz
oo güzelmis Allah huzurunuzu daim etsin 😊
Kız görsel alıntı 😬 😅
sende mi yanlizssin tüü be
anlamadim ki ne bu ya toplu kursun mu döktureyim herkes yanliz ya
Oku üfür kurşun dök kısmetimiz açılsın 😂😂
en iyisi kurra falan cekelim bize kalsa yanliz ölücez artik kim kime denk gerlise katlansin 😀
Aaaa yok ben işimi şansa bırakamam😂😅 İşk görüşte aşkı bekliyorum
ben onu kacirdim ya gitti o 😀
Hemen kenardan dolan tekrar çık karşısına bıdaha gör. 😂😂
ay yok gelsede kabul etmem Allahtan oda evde kaldida iyim 😀
Hkhjjhh
@Yaleleyyalelee @portakallijole bende yalnızım benim aktivitem yalnız gezmek sahil boyu yürüyüş ya bir cafede vakit geçirmek ya da aracımla turlamak oluyor Bu arada İstanbuldan selamlar sağlıklı huzurlu sevgi dolu musmutlu hafta sonları diliyorum🚬☕️🥰
tesekkurler iyi hafta sonlari
tesekkur ederim yalaley 😘😍
Cevap
37Cevap
Sevgili işine taş olmuş kalbim
film ve dizi izlemek olabilir
Hosgeldınız Bariş beycıgım sefalar getırdınız. Begenı için teşekkürler 🧚🏼♀️🙂
Rica ederim sende hoş geldin Yaleleyyalelee hanım ☺️🌸
🙃🙃
Gerçekten de şöyle Uzun bir yolculuk hiç fena olmazdı
Yarın akşam düğün varr. Süslenip, dans edeceğim haha. Hastayım bir dee, biraz daha iyi olurum umarım yarına.
Kurtlarını dökerken ne güzel. O ortamda hastalık akla gelmez zaten iyi eğlenceler 😉
Henüz bir plan yapmadım... havanin güzel olmasına bağlı ☀️ yazdan ne kadar kaldıysa... muhtemelen evde kahve ve sinema keyfi olacaktır
Kış gelsede beni durduramaz
ne güzel , ama beni durdurulan şey kar değil yalnızlıktır yağan, daha da hüzünlendirir kentin sokaklarını...
Hepımız yalnızız boş ver 😃
yok ki mantimız alalım kaçalım şöyle bir bungalovda kafa dinlemeye yeni biryerler görmeye bizde hafta sonunu evde geçiriyoruz
Keyıflı haftasonlari
Planım yok hala
Kafayı toplamak yerine kafayı dağıtmayı tercih ediyorum
Nasıl 🙃
Dinlenmek, gezmek vs işte
öğlene kadar çalışıyoruz ve sevgilimizde yok
Öğle öğlene kadar çalıscam
Bende*
öğleden sonra o halde :D
Gezmeye mi gıtcez. Aaa ne gıysem ki
Topuklu giymen şart 😂😂
Cıkss yürüyemem ki. Spor gıyerım ben
Birde 190 istiyor 😂😂
😬
Aynen güzel bi aktivite uzun yol huzur uzun sohbetler gibisi var mı
Dolap içleri yer değiştirecek yazlıklar gitcek, kışlıkları gelcek ve temizlik var..
Pazartesi veya salı İstanbul içi gezmeyi düşünüyorum..
Kafayı toplamak için sevgiliye ihtiyacım yok.
Utv gezilerim, sahil yürüyüşlerim, orman gezilerim, restoranlar 🆚
He sonra manita bizi ıssız bir yerde taciz etsin 😏
Yarın online derslerim var 😂 ama pazar günü belki gezmeye gidebilirim
Yelken kanat yamaç paraşütü longboard slick line gibi bir. cok şey var
Birini bulsam Abant yapasım var😉
Araba C kasa 200 Kompresor
2000-2004 Avantgarde Mercedes-Benz
Buranında Bursa olma ihtimali yüksek
Keyifli hafta sonları
Foto alıntı. Olablır 🤷♀️
Sherlock gıbı çözdü 🤭😂
Benden korkulur😂
Foto gercekci gibi geldi
Alıntı bile olsa Türk gibiler
Harcanıyorsun bak buralarda.
Evet İş mi kursam Magaralı dedektiflik
Kişilik analizi ve yaşam koçluğu😁
şu an nasil bir damardan girdin... kac yildir hep ihtiyac duydugum sey maalesef.. millet zaman bulamaz imkan bulamaz, zaman var imkan var sevgili yok. ne bicim is bu..
Bu soru bize çok yabancı geldi. 🤣
Aaa niye kızzz😂😄
resim alıntı mı
Evet benım degıl
Bil Bakalım bunları yapman için Sen de ne eksik
Bakayım. Araba var aburcubur var gıdecek yer tonla. Aaa sevgılım yok 😂😂
Ahhhh ahhh🥰
Acilen eksık listemi tamamlamam lazım😬
Acele etme acele kararlar yanlış oluyor
5sene uygun mu 😅😅 turşumu kuracan sen benım
Seni kimseye yar etmek istemiyorum 🤣😘🤣
Havuç turşusu sever mısın 😃
Tazesi var karşımda
😉
Motorla +300 yapıp ölmeden eve dönmek gibi bir planım var ölürsemde yapacak bir şey yok
Spontane takılacağim
Yan gelip yatmak.
Star tren ve abur cubur
En güzel aktivitedir kendisini görseldeki gibi
Bende gidecem ama manita eksik
Bugun nisanlimla bulusmakti ama ona kirildigim icin gitmedim
Manıt bulsam neden olmasın
Arabam var manit yok olsa gezerdik🥰☕️
Mercedes hangi modeli bu
Resim alıntı. Bılmıyorum
Hayatımın aşkını bulamadım henüz
Bende arıyorum bulamadım
Bulabildinmi aşkı 😉
Hayır bulamadım
Gel dmden 👍
Yas banaaa
Iyi geceler
Yarın iş sonrasına bakacağız
Planorle uçuyoruz kara kesmiyor daha 😀
kenara cek arabayı saxkso cek on numara olur
Haftasonu izni bi bulalım da sevgili eksik kalsın
Karı kızla kesişmek
Piknik
Ben arabaya binsem manitayı kaza yaptırırım
Araba var manita yok 🥰
@Masörgökhan3441 kaza yapmak istersen gel
@eylulumsubirisi ben İstanbul anadolu yakası sen nereden tecrübe olur macera olur 🥰☕️
@Masörgökhan3441 çok uzakk
@eylulumsubirisi peki gönüller bir olsun yeterki ama kafa dengi biri olduğun belli 🥰☕️
@eylulumsubirisi Burdan oraya yht var 🥰
Uyumak gibisi yok
mangala gıtmek
Maça gitmek
Seks
Ah ah keşkeee...
olsada yapsam
sabahlara kadar seks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?