Ayrılıktan sonra karşı taraf hatalı olsa bile neden hala tolere etme gereği duyarız her şey apaçık ortadayken?

Üzerinden birkaç ay geçti terk edildim üstüne suçlandım ilişki de aldatmaya yönelik şeyler bile oldu neden hala tolere ediyorum
Ayrılıktan sonra karşı taraf hatalı olsa bile neden hala tolere etme gereği duyarız her şey apaçık ortadayken?
Cevapla