Arkadaşlar 3 aydır biriyle görüsuyorum
Karakteri bana olan ilgisi yaklaşimi öyle güzel ki
Ama boyu benden 1/2 cm kısa
Bunu başta sorun etmedim ama şimdi kafamı kurcalıyor rahatsız ediyor beni
Çocuk bana çok aşık çok bağlandı
Bende seviyorum ama boyu kafamı kurcalıyor
Yüzü çok güzel temiz
Ama benim yanımda o minnak duruşu benim canimi sıkıyor ben de aksine iri yarı bir kızım
Boyum 171 onun ki de 170 falan
Yani mesela bana kızınca bazen onu ciddiye alamıyorum
Arafta kaldım sizin öneriniz ne?
Karakteri bana olan ilgisi yaklaşimi öyle güzel ki
Ama boyu benden 1/2 cm kısa
Bunu başta sorun etmedim ama şimdi kafamı kurcalıyor rahatsız ediyor beni
Çocuk bana çok aşık çok bağlandı
Bende seviyorum ama boyu kafamı kurcalıyor
Yüzü çok güzel temiz
Ama benim yanımda o minnak duruşu benim canimi sıkıyor ben de aksine iri yarı bir kızım
Boyum 171 onun ki de 170 falan
Yani mesela bana kızınca bazen onu ciddiye alamıyorum
Arafta kaldım sizin öneriniz ne?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer