Arkadaşlar çok fazla kararsızım sizin öneriniz nedir?

Arkadaşlar 3 aydır biriyle görüsuyorum
Karakteri bana olan ilgisi yaklaşimi öyle güzel ki
Ama boyu benden 1/2 cm kısa
Bunu başta sorun etmedim ama şimdi kafamı kurcalıyor rahatsız ediyor beni
Çocuk bana çok aşık çok bağlandı
Bende seviyorum ama boyu kafamı kurcalıyor
Yüzü çok güzel temiz
Ama benim yanımda o minnak duruşu benim canimi sıkıyor ben de aksine iri yarı bir kızım
Boyum 171 onun ki de 170 falan
Yani mesela bana kızınca bazen onu ciddiye alamıyorum
Arafta kaldım sizin öneriniz ne?
Arkadaşlar çok fazla kararsızım sizin öneriniz nedir?
Cevapla