Kız arkadaşım ayrılık konuşması yaparken hiç bişey söyleyememek?

Konuşursam ağlıcamtım dilimi falan ısırıp başka şeyler düşünmeye çalıştım dudaklarım titredi o sadece o kadar şey söyledim soru sordum sadece susup dinledin hiç bi çaba göstermiyorsun dedi bende kafanda planlamışsın gerek var mı dedim son kararınsa benim yapabilceğim bişey yok dedim sonra gözümden yaş geldi o hiç ağlamadı bile durağa kadar beraber yürüdük sevgiliyken hep bindiğimiz yerde sarılıp öpüştüğümğz yere veda konuşması yaparak ayrıldık arkasını döndüğünde biraz duraksadı elini yüzüne götürdü ağladı galiba ben arkasından biraz baktım bende yürüdüm ters tarafa doğru sonra bende baya ağladım

Kız arkadaşım ayrılık konuşması yaparken hiç bişey söyleyememek?
Cevapla