Her gün konuştuğumuz çocuk benimle konuşmamaya başladı ne yapmalıyım?

selamm biraz uzun olacak ama bu ayın başlarında okulumuzdan biri bana istek attı. kendisini tanımıyordum. bir süre sonra bana yazmaya başladı. gerçekten çok kibar bir şekilde konuşuyordu ve bana iltifat ediyodu genelde konuşmayı o başlatıyodu. son zamanlarda hiç yazmamaya başladı bu sefer ben konuşmayı başlatayım dedim bu şekilde 2 3 kez ben konuşmayı başlattım. hala aynı samimilikle konuşuyordu. bi gün sinirlenip böyle kendimi dilenci gibi hissediyorum sen konuşma başlatmayacaksan asla yazmıycam dedim o da yazarım dedi. o aralarda konuştuğumuzda bana bi kitap okuduğunu söylemişti sonra istersen okulda sana verebilirim dedi ben de olur dedim. o kitabı hala bitirmedim. neyse o konuşmadan sonra günlerce yazmadı ben de yazmadım. dün kitabı hemüz bitirmediğimi en yakın zamanda bitirip getireceğimi söyledim o da acelesi yok diyip geçiştirdi. (trip attığımı bile anlamadı) kitabı bitirmedim ama yarın ona geri vermeyi planlıyorum ve bugun bir şey öğrendim kendisinin sevgilisi yok ama 10. sınıflarda bi kızla beraber eve gidiyormuş. o çocuğa karşı bir şeyler hissediyor muyum bilmiyorum ama beni rahatsız eden bir şeyler var. bana bu konuda tavsiye verir misiniz lütfenn.

Her gün konuştuğumuz çocuk benimle konuşmamaya başladı ne yapmalıyım?
Cevapla