Partnerlerin aldatmalarına bahane olarak eşlerinin ilgisiz olduklarından dolayı böyle yaptıklarını söylemesi ne kadar etik?

Öyle zannediyorum ki son dönem de en çok kullanılan bahane.. '' İlgilenmiyor, seviyorum demiyor, umursamıyor'' Öyle ise ayrılmak gerekmez mi? Aldatmak iki taraf için de aşağılıyıcı değil mi?

Partnerlerin aldatmalarına bahane olarak eşlerinin ilgisiz olduklarından dolayı böyle yaptıklarını söylemesi ne kadar etik?
Cevapla