Neden böyle bir kıza dönüştüm? Kimse yaklaşamıyor bana?

Arladaşlar hayatımda tek sefer aşık oldum, ona da ailem izin vermedi evlenemedik..

şimdi ise aradan 10 sene geçti, ve benim duygularım resmen öldü.. hayatımın erkeği ben oldum, herşeyi kendim yaparım, işime giderim paramı kazanırım..

ve artık çok daha sert bir kız olup kimsenin kolay kokay yaklaşmasını istemiom, onlar da yaklaşamıyor.

sizce ne yapmaylım, kadınlığımı unuttum resmen.. üzülüyorum ama kimseye karşı da bişey hissemediyorum….

Neden böyle bir kıza dönüştüm? Kimse yaklaşamıyor bana?
Cevapla