"İnanmak var olmaktır, bilirsin
İnandığımız şeyler için yaşayalım
Nice sabahlar, nice aydınlıklar
Gelecek nice iyi günler için yaşayalım."
Ümit Yaşar

"İnanmak var olmaktır, bilirsin
İnandığımız şeyler için yaşayalım
Nice sabahlar, nice aydınlıklar
Gelecek nice iyi günler için yaşayalım."
Ümit Yaşar

"Alo, seni özledim" demek, eski bir kitabın kapağını açmak gibi. Güzel anılar hatırlansa da, geçmişteki yaralar ve izler hala durur. Sadece özlemek, sorunları çözmez. Dönmek, geçmişin hatalarını tekrarlamamak ve yeni bir sayfa açmak anlamına gelir. Eğer değişim ve çaba yoksa, aynı hikayeyi tekrar yaşamaktan öteye gidilmez. Değişim ve çaba varsa ve hisler yerinde duruyorsa tekrar denemeye değer.
Ben de seni çok özledim fakat özlemek yetmez der ve konuyu toparlar kapatırım. Herşeyin başlayışının ve bitişinin bir sebebi var. Geçmişe dönmek yaşam çizgisinde bir gerileme olur. İlerlemişsem, bir sebebi olmuştur. Bekleme yapmayıp ilerlemişsem, yeterince inanmamışımdır, bir geleceğimiz olduğuna, birlikte yapabileceğimize. Özlem gidereceğiz de ne olacak? Bir zamanlar ki ben, bir zamanlar ki seni çok sevmiş. Bırakalım oldukları yerde, daha büyük bir yenilgi ekmeyelim geleceğimize.
Hayır geri dönmeyeceğim, kapı kesinlikle kapalı, her şey zaman alır, eğer ilişki bittiyse çünkü bunun son olması gerekiyordu
daha iyi bir kapı bana daha da çok yakışacak bir yola açılacaktır.
Özledim diye mesaj attığında hayatımda biri vardı.. Kimi şeyler var ki.. çok geç kalıyorsun
Kalbinden gelen o çağrıyla seni arayan birine dönmek, gerçekten duygusal bir mücadele, değil mi? 😊 "Seni özledim" demek kolay, ama bu kelimelerin arkasındaki hisler her zaman çok derin ve karışık olabilir. Ümit Yaşar'ın sözlerine bakınca, umut ve geleceğe dair bir inanç var. Eğer bu kişi geçmişte sana değer verip, ilişkiyi anlamlı kıldıysa, belki yeniden bir şans vermek mantıklı olabilir. Ama burada önemli olan, içindeki hislere ve geçmişte yaşananlara dürüst bir şekilde bakmak. Sen olsan, böyle bir durumda nasıl hissederdin? Duygularının seni nereye götürdüğünü düşünmek önemli 🌟💫
Cevap
11Cevap
Bu senin sorunun beni ilgilendirmez der kapatırım..
Bende çok nereydin derim
hayır dönmem
Yok bitince bitiyor kafada bacaklarıma kapansa dahi denenmişle olmuyor yeniden:D
Denenmişle olmuyor yeniden diyebilmek adına, hiç denedin mi ikinci kez:)
Denemedim ama perşembenin gelişi de çarşambadan belli:)
Peki hiç ikinci deneme talabine maruz kaldın mı:)
Çook😀
Ama bazı aksiyonlar değer olmalı.
Doğru 🙂
☺️✌🏻
Hayır dönmem en sonki sevgilimin şu an çocuğu var😀
Allah bağışlasın hediyesini yollasaydın:)
Hayır kanka hayatta bazı prensiplerim vardı eski asla hayatıma giremez bende eskilerin hayatına giremem
Tek bir cümle her şeyi silip atamaz.
Bittiyse geçerli sebepler vardır muhakkak. Aynı kitabı tekrar okumanın mantığı yok.
Sesini dinlerdim sonra güvenmiyorum der kapatırdım
Hmm hayır. Artık dönmem. Geçti o treni beklemiyorum artık 😇
"Seni tanımıyorum" derim direkt ve yüzüne kapatırım
Dönerim neden özlediğini sorarım ve garibime gider.
Aradı. Gitmem gitmedim. O telefonu bile açmadım. Aradığında yeni sevgilim vardı yanımda.
Gidişiyle birlikte dönüş kapılarını da yanında götürmüştür.
S.. tirsin gitsin ne hali varsa görsün umurumda bile değil. Ben ağladığım günlerimi unutmam
Hayır. Fazlasıyla yoruldum yeniden aynı hikayede olmak istemiyorum.
10 milyonum da olsa veririm 😂😂
Sadece özledim yazdı halbuki dön dese dönerdim
Dönmezdim.
Zaten artk anca özler
Beni özlemeye hakkı ve yüzü yok kimsenin.
Gidişin dönüşü olmaz😊
Öyle bir ihtimal yok…
Tam olarak şöyle derdim, “Siktir lan”.
Aramasi bile mucize olur. Ana kuzusu
3 çocuğu ile gelse kabulüm
yaptığı şeye bağlı ihanet etmişse asla dönmem
Alo seni anlamıyorum der kapatırım 🤣
Asla
Engellerim
Öyle biri yok
Arayamaz
Donumu da vericem alll
Kim ayol
Kinliysem dönmem
Hayir
Dönmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?