İyi yapmadım mı ama?

Konuştuğum biri vardı kenisi 27 ben 23 yaşındayım iyi hoş anlaşıyoduk ama mesajlara geç dönüyodu işi gereği müsait olamama durumunu da düşündüm tabiki ama izinli olduğu zamanda aynıydı mesela ben 3 te yazıyosam o akşam 7 8 de cevap veriyordu aramıyodu o aramayınca benimde içimden aramak gelmedi tam iyi yazıyo derken bı anda bakmayıp ertesi gün cevap veriyordu bende bişey demeden numarasını sildim instadan çıkardım yazmış bana vayy instadan çıkarmışsın diye cevap vermedim bende
İyi yapmadım mı ama?
Cevapla