Merhaba arkadaşlar madde bağımlısı ve bana hiç zarar vermemis biriyle arkadaş olunur mu?

4 yıldır tanıyorum kullanıyor kendisi inkar ediyor ama kullaniyor çok görüştük hiç zararı olmadı bir yıl ayriydik ama şu an geldi ben korkuyorum görüşmeye oda diyor daha önce zarar vermedim niye vereyim arkadaşça kalalım diyor sizde napmaliyim kendisi işinde gücünde biri?

Merhaba arkadaşlar madde bağımlısı ve bana hiç zarar vermemis biriyle arkadaş olunur mu?
Cevapla