Tartıştık bitti 4 gündür de yazmadı bittiğini kabullenmeli miyim?

İletişim kurmuyorum artık o da öyle, ama bir hamle beklemeyip yoluma devam etmek için neler yapmalıyım sizce? Tamamen bittiğini kabullenmek için?

Tartıştık bitti 4 gündür de yazmadı bittiğini kabullenmeli miyim?
Cevapla