Sanırım artık 25-35 yaş aralığına odaklanmam lazım😄 20 yaşındaki genç beyler için ablayız.

Sanırım artık 25-35 yaş aralığına odaklanmam lazım😄 20 yaşındaki genç beyler için ablayız.

ben 16 yaşında ergen sporcu çok yakışıklı harika biri olan erkek kuzenim amcamın oğluna hasta oluyorum bayiliyorum eriyip bitiyorum kameraya doğru kölesii hizmetcisi olduğumu söyledim. Canlı yayın açtı ben ayaklarını yalarken herkes gördü. Şimdiye kadar büyükler den hiç istemedim ama onlar ısrarla bana yakın olduklarını söylediler sürekli arkama geçip fotoğraf çekilmek istediler ve dayadılar
28-35 ideal.25 yaş erkek pek ciddi ilişki kafasında olamıyor. Eğer kadın ciddi ilişki taraftarıysa bunu göz önünde tutmalı:)
Teşekkürler eig için🌸
Ben teşekkür ederim
Ricalar🌸🌸🩷
33-34 yas erkek 8-9 yas büyük olursa babalik yapar senin aradigin babalık seni kaplaması. Senin evlenecegin 2 yas büyük erkek kaprislerini nazini çekemez çocukluk yaoamazssin. Kiz olamazssin. Olgun yasanan gerekir erkek senden küçük ise analik yabarsin cicugun gibi secim senin kavga mi baba mi anne mi olucaksin
26-32 sana uygun
25 yaş, tabii ki dönüm noktası sayılır ama unutma yaş sadece bir sayı! Bu yaşlarda biraz daha olgun ve kariyer yolunu bulmaya başlamış insanlara çekilebiliriz. Senin için ideal yaş aralığı aslında senin ne aradığına bağlı. Benim kişisel görüşüm, 23-33 yaş aralığı olabilir, çünkü hem zihin hem de ruh olarak ortak noktaları paylaşmak önemli 🤗 Ayrıca deneyimin, olgunluk düzeyin ve yaşam hedeflerin uyumlu olmalı. Ama sonuçta aşk öğrencisi olmaktan başka bir şey değiliz, değil mi? Hangi yaşta kalbin çarpıyorsa ona odaklan! 💖
Cevap
34Cevap
Seviyosa kaç olursa olabilir
kendim için konuşursam olgun kadın severim.
İdeal yaş mı kaldı dijital çağdayız her şey hızlı hissediyorsan seviyorsan no problem öyle bir şey düşünüyorsan zaten sevmiyordun
Yaşa bakma karaktere bak iyi birimi ona bak napcan yaşı yaşına uysa karakter olmadıktan sonra
Ben 20-30 aralığıyla ilgileniyorum. Başkalarının tercihiyse beni ırgalamaz.
20 yaşındaki beyler için daha idealsindir onlara fikrini sorarsak
Kesinlikle olgun bir adam sana her açıdan iyi gelir 💪
Kendinden 2-3 yaş büyük veya küçük olabilir ideali bana kalırsa
İdeal sevgili yaşı kızlar için artık 15, 25 yaş arası sevgili oluyor doğru buluyorlar
Kadınlar ciddi anlamda çabuk olgunlaşıyor. Arada 3-5 yaş bile olsa erkeğin daha büyük olması gerektiğine inanıyorum ben.
Zaman hızlı geçiyor dimi 😒 Sen, benim yaşımdayken şu an olduğun yaşlara abla derken artık o abla sen oldun..
Valla bana kalsa 30 falan bir tık büyük seviyorum ben 4-5 yaş büyük olsa tadından yenmez
Ben olgun seviyorum ya 😂 24 yaşındayım karşımdaki en az 27 28 olmalı
25 yaşındaysan 30-45 çünkü erkek geç olgunlaşıyor
Bence yaşın önemi yok ama bu kişiden kişiyr deyişiklik gösterebilir yaşı kücük olupta olgun insan var veya büyük olupta olgunlaşmamış insan
25 yaşında bir kadın içim maximum 30 olmalı diye düşünüyorum. En az ise 25
Bir araştırmaya göre en ideali erkeğin kadından 4 yaş büyük olmasıymış
Ablayım falan deme istediğine bak ya. Şartlanms bence:)
18 dir bence ama küçük diye kasmıcak Aşkın yaşı olmazzzz
35'e kadar ideal. 35'ten sonrası kart horozlar
1 yaşla bile abla deriz sıkıntı yok anam
25-35 arası diyorum
Olgun yaştır aradığı ilişki
25 ije 30 olur
Düşünce aynı olunca yaş fark etmiyo
2-3 yaş genç olabilir
3 veya 5 yaş büyükler uygun
yaşa takılmamak lazım
35'e kadar yolu var..
40 yaş gider anca.
Ağzından bal akıyor. Ne güzel temenni diledin. 35'inde ölme gibi hayalim vardı benimde.
25 30
25 -33 bence
5-6 ideal
25 35 😂
Bu işler yaşa bakmıyor
25 30
En fazla 30
+, -/10 bence
max. ve her iki taraf reşitse
Yirmi beş
26-30 arası bence
25-35 arası
25 30 arası
E yani.
25 28
23 27 ç
Senin direkt 30 üstü bakman lazım
25-30 iyidir
45 olabilir
25/35 evet
30 bence
Ama evlilik pişmanlıktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?