1.5 sene önce ayrıldığımız canımdan çok sevdiğim kıza yazayım mı sizce hanımlar?

Ondan sonra bırak bir insanı bir çiçeği bile sevmedim hayatın renkleri kayboldu sanki o gittikten sonra yazsam mı ki beni istemiyordu kendisi en son ve kendısı ile 2-2.5 senelik bir birlikteliğimiz oldu
1.5 sene önce ayrıldığımız canımdan çok sevdiğim kıza yazayım mı sizce hanımlar?
Cevapla