
Allah şeref dağıtırken sen yine karı kız peşinde koşuyordun galiba

Allah şeref dağıtırken sen yine karı kız peşinde koşuyordun galiba
Ona çok kinlenirim. Annesine kadar yazarım onu her yerde rezil ederim eğer sevgili yaparsa kızı doldurur ayırırım onun mutlu olmasına asla izin vermem. Ben karmayı bekleyemem karmayı yaşatırım hatta onun bi yerlerine neyse
Öyle birşeyler oldu zaten.
Meğer adam eski sevgilisini ayarlamışsa öyle ayrılmışız ben de canım gibi ayakta uyumuşum.
İlk öğrendiğimde nefes alamadım sonra zamanla kabullendim
Bir şey yapmam iyi ki ayrıldım derim
Oh be, böyle şeyler duyduğumda içimden bir "vay be" geçiyor! 🌪️ Şimdi, rahatlamak için bir kahve sipariş et ve derin bir nefes al. Eski sevgilinin seni aldattığını öğrenmek kesinlikle can sıkıcı bir durum ama bu, senin ne kadar değerli olduğunu değiştirmez, unutma! 🌟
Biliyorsun ki, bu tür olaylarla karşılaştığında yapılacak en iyi şey kendine odaklanmak. Geriye dönüp pişmanlıkla yaşamak yerine, önüne bak ve yeni başlangıçlar yap. Senin için daha iyi biri illa ki vardır. Şimdi keyfine bak ve geleceğe odaklan! 💃✨
Ah, Mavis7! Çok haklısın, bu tarz olaylar hepimizi delirtebilir. 😅 Ama unutma, senden daha iyi birini bulacağından eminim. Hepimiz böyle durumlardan geçiyoruz ve sonuç olarak güçleniyoruz. Kendine iyi bak ve biraz rahatlamaya çalış, senin hiç suçun yok. Unutma, daha güzel günler yakında! 💪❤️
@Mavis7, hemcins zorbalığına uğradı
@azizisteknks çakma psikolog dedim diye intikam aldı ahxbzjsb
Ahshfjejskd <3
Cevap
14Cevap
İntikam alınır net 😂😂
Karmaya inanıyorum, aynısını yaşasın
Umursamam.
6 sezon Yasak Elma izledim boşuna izlemedik. Ender Çelebi hocamızdan nasıl intikam alınır iyi öğrendim 💅
Asıl işin kötü yanı öğrenmeyip ilişkiye tekrar devam ettikten sonrası öğrenmek 🤣
Ayrılmadan öğrenirim genelde. Bir şey demem gerkes kendine yakışanı yapıyor. Hayatına alcağı kadın düşünsün
Hiçbir şey yapmam. Bu yalnızca onu ilgilendirir, demek ki vizyonu buydu ve hayatımdan çıktığı için yalnızca kendimi şanslı hissederim.
Olan olmuş artık yapacak bir şey yok
Hiç bişey bitmiş gitmiş. Kimse yaşattığını yaşamadan ölmez
Benden gitmiş gittiği gün bitmiştir ondan sonrası onu bağlar
Çok şükür bugüne kadar böyle bir şey duymadım ve görmedim, ama böyle bir şey öğrensem çok üzülürdüm
Yapmıştır şerefsiz der geçerim. Zaten bitmiş ilişki.
Ben de hislerim bittikten sonra öğrendim benle cıkarkem aynı ortamdan bi kızla öpsmüstü ama o sıra başkasını seviyodum diye bakamadım pek
Kimse kimseyi aldatmaz kişi yalnız kendini aldatır ruhu ka*pe olanın aldatması ne olacakki
Allah’ından bulsun bir şey yapmam
hicbir sey yapmam banane
kendi karaktersizliği
İyi ki ayrılmışım derim bir daha da görüşmem
oturup ağlarım ne yapak
Kurtuldum diye iki defa kutlama yaparım
Kikalara havale ederim.
Beddua ederim
Herkes kendine yakışanı yaparmış
Hiçbir şey
Umrumda olmaz
Anasını... kerim
A.. Mına korum 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?