Bir erkek kendinden beş yaş büyük ve uzak mesafe birini ister mi? uğraşmaz mı?

2 senedir konuşuyoduk. Aramızda se**ting vardı. O 21 ben 26. Hiç görüşmedik. O osmaniyede ben izmit. Bitirdik bir kaç gün önce kötü şekilde. Dedim ki sen adisin eziksin sadece o konular için konuştun. Biliyordum aslında onun için konuştugunu ama yine de beni sevdiğini sanıyodum işte çok kolay vazgeçti. Benim ona verdiğim değeri o bana vermedi bunu da biliyodum ama alışkanlıktan mıdır nedir artık vazgeçemiyodum ondan gelecek mesajları dört gözle bekliyodum. Çünkü mesaj attıgı zaman heyecanlnıyodum baya. Arada çok üzülüyorum hatta ağlıyorum ama kendi mallığıma. Sevgiyi kimde aramışım diyr. Bana ne önerirsiniz ve çok sıkıcı her şey hep evdeyim açıktan okuyorum. Şimdi heyecanda kalmadı önceden vardı yine kafam karıştı. Ve hani hep isteyen ben oldum ama o hep mesafeliydi işte uzağız yaş olarak büyüğüm diye mi.
Bir erkek kendinden beş yaş büyük ve uzak mesafe birini ister mi? uğraşmaz mı?
Cevapla