38 yaşında bir adam karşındakı kıza değer vermezse aylarca konuşur mu açıklama yapar mı? Bir süre işten dolayı vs görüşmezsr de?

açıklama gereği duyar mıydı?

38 yaşında bir adam karşındakı kıza değer vermezse aylarca konuşur mu açıklama yapar mı? Bir süre işten dolayı vs görüşmezsr de?
Cevapla