Erkeklik hormonum çok yüksek eşimle anlaşamıyoruz?

Tstosteronum aşırı yüksek ve eşimle bu konuda hiç anlaşamıyoruz eşim tam tersi cnsel dünyadan kopuk bense tam tersi aşırı düşkünüm (normal olan bu olmalı bence) eşimle evlenmeden önce bu muhabbetlerde fikir ve isteklerimizi anlaştık ama evlendikten sonra tam bir hayal kırıklığına uğradım, ben yanaşmasam eşimin yanaştığı yok ama bende artık gurur haline getirdim kendi işimi kendim görüyorum bu durumlar canımı çok sıkıyor, ben hergün birşeyler yaşamak istiyorum vücudum bile aşırı kıllı kılları kesiyorum tstosteron yüksek olduğu için ve bunu baskılamam gerekiyor ama evliliğimde hiç mutlu değilim

Erkeklik hormonum çok yüksek eşimle anlaşamıyoruz?
Cevapla