Ben çok karışık duygular içindeyim ona karşı ne hisettiğimi bilmiyorum? ben ne yapmalıyım🥲? Yardımcı olur musunuz lütfen?

Benim ilk öpücüğümdü ilk ilişkimdi ve ilk samimi olabildiğim rahat hisettiğim biriydi duygusal bağ vardı aramızda arkadaş olarak onun sevgilisi var diye zarar gelmez diyordum ben ama sonra benden hoşlanmaya başladı ve redettim onu , kızdan bana göre ayrıldığını söyledi peşimden çok koştu

Ben de kabul ettim ama sonra arkadaşları ve kafasında bişeyler uyuşmadığından beni değiştirmeye ve beni rencide etmeye başladı 1ay sonra diğer kıza geri döndü arkadaş olarak kalalım dedi

Ben onu heryerden çıkardım ona soğuk davranıyorum yüzüne bile bakmıyorum

Gelip konuşmaya çalıştı

Senle ne konuşcam ne istiyorsun dedim

Neden böyle yapıyorsun diyor ben de bi düşün dedim

Ben çok karışık duygular içindeyim ona karşı ne hisettiğimi bilmiyorum? ben ne yapmalıyım🥲? Yardımcı olur musunuz lütfen?
Cevapla