Benim ilk öpücüğümdü ilk ilişkimdi ve ilk samimi olabildiğim rahat hisettiğim biriydi duygusal bağ vardı aramızda arkadaş olarak onun sevgilisi var diye zarar gelmez diyordum ben ama sonra benden hoşlanmaya başladı ve redettim onu , kızdan bana göre ayrıldığını söyledi peşimden çok koştu
Ben de kabul ettim ama sonra arkadaşları ve kafasında bişeyler uyuşmadığından beni değiştirmeye ve beni rencide etmeye başladı 1ay sonra diğer kıza geri döndü arkadaş olarak kalalım dedi
Ben onu heryerden çıkardım ona soğuk davranıyorum yüzüne bile bakmıyorum
Gelip konuşmaya çalıştı
Senle ne konuşcam ne istiyorsun dedim
Neden böyle yapıyorsun diyor ben de bi düşün dedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle, yaşadıkların gerçekten karmaşık ve duygusal olarak zor olabilir. İlk ilişkiler her zaman özel bir yere sahip, bu yüzden kendini dolu dolu hissetmen çok normal. Bu kişinin davranışları, senin kendini kötü hissetmene sebep olmuş gibi görünüyor. İçsel bir karışıklık yaşıyorsan, biraz kendine zaman tanı ve duygularını sindirmeye çalış. Senin sağlıklı ve mutlu olman önemli. Hislerinin karışık olması çok doğal, kendine karşı dürüst ol ve duygularını zamanla çözümle. Geçmişe saplanmak yerine geleceğe odaklan, yeni başlangıçlar ve doğru insanlar her zaman seni bekliyor olacak.🦋✨ Kendine iyi bak!