Arkadaşlar eşim bana bağirmicağina şeref sözü verdi ama bozdu bağirdi?

Yani bugün daha da zor biriydim işte Trip falan derken işte daha çok ilgiye şefkate ihtiyacim var dedim. Neyse geldi öptü dln. Mac vardi kafam çok dolu sitem edip duruyorsun dedi bana. İşte daha çok ilgilen şimartilmak istedim hergün masaj yapar bana ama ben dedim yap diye bir kez de kendin yap dedim yorgunum dedikten sonra dedim. Neyse gel yanıma ilgi falan lazim dedim. Adam çikolatayi firlatti bana bağirdi şiiri derece. Hatta bana doluyum dedim rahat birak ben istemiyorum dedi bana sitem ediyorum diye sürekli. Ve dahada konuşursan polislik olucaz o derece cildircam dedi. Neyse işte iki işde calişiyoe kafam çok dolu yoruldum dedi. Yani alt tarafi yanımda oturul şairlik ilgili olsun istedim cildirdi çünkü sitem edip duruyormuşum…? Arkadaşlar sizce cokmu üstüne gittim yoksa küsüp konuşmasam hakımıyım?
Arkadaşlar eşim bana bağirmicağina şeref sözü verdi ama bozdu bağirdi?
Cevapla