ayrıca kendi yüzünün fotosu
Yazıştığım kız bana fotoğraf yollamıyor?
ayrıca kendi yüzünün fotosu
1 aydır yazıştığım kız var instada flörtüm oldu her gün konuşuruz aşkımlı canımlı konuşuruz kur yaparız birbirimize ama ara foto istediğim zaman mesajıma bakmıyor başka bir şey yazıyorum oradan ilerliyoruz bunun sebebi ne olabilir? ben attım fotoğraf ama o atmadı.
Cevap
0Cevap
Bende biriyle öyle konuşuyordum her gün reels atdriz askimli cicimli konusuruz ama fotoğraf istediği zaman işime gelmez o atiyodu hep ben açıyordum o isteyince cevap vermiyodum ama özgüvensizlik değil de çirkinde değilim ama isime gelmiyo müsait olamıyorum veya üff bunla mı ugrascam diye geçiştiriyorum ama isime geldiği zaman kimsenin söylemesine gerek bile yok kendim atarım yani salla dostum cpkta sey etme
Özgüvensizdir veya fotoğraf atmayı sevmiyor ya da sana güvenmiyor.
bende çirkin olduğunu düşünüyorum ama tipine bakıp da hadi yallah demem, üstelik çirkin kız fetişim de vardır yani.
sence nasıl girmeliyim konuya? şu an normal havadan sudan yazşıyoruz
umarım ilişkiyi zedelemez ya ondan çok hoşlanıyorum
umarım öyledir AŞKIM SENİ ÇOK SEVİYORUM buraya bile yazdım bilmesine gerek yok
Belki güzel olmadığını düşünüyordur
bende öyle düşünüyom da sen bir kız olarak neden fotoğraf atmazdın mesela her şeyi konuşuyoruz tripte atıyor bana.
1 ayda daha erken olduğunu düşünüyordur belki de sonuçta etrafta ne tipler var görüyoruz
arada bana sen güven veriyorsun diyorda bence kendini güzel bulmuyor ondan atmıyor. halbuki bilmiyor tipe takılmıyorum o kadar.
E bunu kıza da söyle
çok trip atıyor kız ona sürekli güzelim diye hitap ediyorum ve onu görmesemde tipini övüyorum ben tipe önem vermem dersem yüzyıln tribini yerim üzmek istemem onu.
Burcu ne kızın :D
oğlak
Çirkindir
bende öyle düşünüyorum ama çirkin kız severim açıkçası
Sen yakışıklı misin peki? Üstelik hiç mi görmedin kızı
ben yakışıklı biriyim dışarıdaki çoğu kız keser beni ona fotoğraf attım zaten ve hiç görmedim.
hiç görmeden nasıl sevgili oldunuz ya erkekse sjs
valla aşık oldum ben ona erkek çıkarsada yakışıklılığına göre bakarız xD
Ahahahah keşke herkes senin gibi olsa onun fiziğine güzelliğine değilde onun benliğine aşık olmuşsun
öyle valla onu çirkin bulsamda sevgili olmaya devam ederim. eski platoniğim gelse bana yazsa dahi. sadık biriyimdir.
Ben biriyle konuşuyordum beni çok seviyordu evleneceğim kadın sensin diyordu yüz yüze gelince begenmedim dedi engelledi 😕 cok kötü olmuştum intihar etmeyi bile düşündüm şu an aklıma geldikçe gülüyorum ben çirkin bir kız değildim oysa
şu yapılmaz mesela aga sende boş ver onu sana aşık olmamış zaten dışına bakıp da sevmek aşk değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bazen insanlar kişisel fotoğraflarını paylaşmak konusunda pek rahat hissetmeyebilirler. Bu durum, gizlilik veya rahatlık alanı ile ilgili olabilir. Sonuçta, herkesin kendi sınırları var ve bu sınırlarına saygı duymak önemli. Bir aylık yazışma süreci belki onun için henüz yeterince güven oluşturmak adına kısa olabilir.
Kendini onun yerine koymayı deneyebilirsin, belki geçmişte bu konuda kötü deneyimler yaşamıştır ya da henüz yeterince rahat hissetmiyordur. O sana fotoğraf göndermediği sürece konuyu fazla zorlamamak ve onun bu konuda konforlu hissetmesini beklemek en iyisi olacaktır. İlişkinizin diğer güzel yanlarına odaklanın ve zamanla, güven inşa ettikçe bu konuda da daha rahat hissedebilir. 📸❤️