T. C. kızları egolu , kibirli vs. diye sallayan erkekler niye tanımadan etmeden daha ilk dakikadan yürüyor?

T. C. kızları egolu , kibirli vs. diye sallayan erkekler niye tanımadan etmeden daha ilk dakikadan yürüyor?

Olum asıl siz ne ayaksınız? Yıldırım aşkı mı bu? İnsan, önce bir sohbet edip tanımaya çalışır. Büyük çoğunluğu da böyle. Bir de daha yeni yeni tanışıp konuşmaya başlayıp masadan sevgili olarak kalkmaya çalışanlar … Ne ara tanıdın da âşık oldun? Sonra da T. C. kızı egolu. Hadi oradan reddi yiyen klasik T. C. erkoları !

Güncellemeler
1 yıl
Bu kadar kudurmuş olduğuna göre bazıları haklıyım demek ki. 😃😃
T. C. kızları egolu , kibirli vs. diye sallayan erkekler niye tanımadan etmeden daha ilk dakikadan yürüyor?
Cevapla