29 yaşında adam gibi bi adam beklemekten yoruldum, zengin birine kapak atıp evlenicem (!) hak ettikleri üslup bu dimi kızlar?

Şu yaşıma kadar ite serseriye prim vermemeye çalışıp namuslu dürüst adam gibi bi adamla evlenmeyi beklemekle hata ettim. Kaybeden ben oldum atı alan Üsküdarı geçti ben yalnızlığımla başbaşa kaldım. Artık akıllandım adam gibi adam beklemek hataydı. Zengin varlıklı birine yapışıp evlenmeliymişim serseri olması hiiç farketmezmiş. Dünya üzerinde zaten beklememe değecek adam gibi adam olmadığını bilmiyordum. Boşuna gençliğimi heba etmişim öyle değil mi kızlar?

29 yaşında adam gibi bi adam beklemekten yoruldum, zengin birine kapak atıp evlenicem (!) hak ettikleri üslup bu dimi kızlar?
Cevapla