Bir kızın ilk erkek arkadaşı, sevgilisi olmak nasıl bir şey?

Asıl sorum erkeklere ama kızlarda cevap verebilir. Bir kızın ilk erkek arkadaşı, yani sevgilisi olmak size cazip gelir mi? Eğer öyleyse neden? Birde o kızla evlenmek veya birliktelik yaşamak nasıl bir his uyanıdır? Sevgilisi olmuş kızlardan ziyade, hiç erkek arkadaşı olmayan kızların farkı var mı gözünüzde?

Bir kızın ilk erkek arkadaşı, sevgilisi olmak nasıl bir şey?
Cevapla