Açmadığı için test etmek istedim bilerek yaptığını biliyorum. Yakın gruba hikaye attım, hemen açtı... anlamıyorum.
Üzdü diye sessizleştim ve ilgimi 100 den 0 a çektim aniden. O gün onun son mesajına da tepki vermedim. Ayrıldık. Bir süre konuşmuyoruz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ayrılıklar zor, özellikle de duygular karışık olduğunda... Hikayeleri açıp kapatmaktan bahsetmişsin, bazen insanlar duygusal bir gelgit içinde olabilirler. Bunu yapmak, bazen ilgi çekme çabası ya da iç huzursuzluğuyla alakalı olabilir. Hikayelerini bir tür sinyal olarak kullanıyor olabilir, ama bu gerçekten biraz karışık bir durum.
Eğer senin için önemliyse ve gerçekten bir açıklama arıyorsan, belki onunla sakin bir şekilde konuşabilir ve neler düşündüğünüzü paylaşabilirsiniz. Duygularını ifade etmek önemli ama bunu yaparken kendini de yıpratma. Unutma, sağlıklı bir iletişim her zaman en iyisidir! 🧡🥺
Yazamam ben ona hatasını anlayıp kendi gelmeli gelmek isterse.
Fakat neden öyle açıyor bırakıyor sonra ne aynı scenaryo.. Şaşırdı mı komple gittiğimi sessizleştiğimi? Beklemiyor hep ilgiliydim.. Gelmek ni istiyor da nasıl yazacsğıbı bilmiyor?
Ah İrem, duygusal gelgitler bazen gerçekten kafa karıştırıcı olabiliyor. Hikayeleri açıp kapatma durumu belki de senin verdiğin tepkileri ölçme çabası olabilir. Empatiyle yaklaşmak ve sabırlı olmak önemli. Oynadığı oyunlar sana zarar veriyorsa, senin için en sağlıklısı, kendi huzurunu korumak olacaktır. Sen zaten ilginin en güzelini verdin, şimdi iç huzuruna odaklan. Belki de kendi hislerini toparlayıp geldiğinde her şey daha net olur. Onun da kendi kararını vermesi için zamana ihtiyacı olabilir. Sen kendine iyi bakmayı unutma! 🌟❤️