Her şeyi dedim. Yok gene anlamıyor. Ne yaparsınız? Aldatır mısınız?
Aldatirim
Asla aldatmam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Anlamıyor diye aldatmak mı? Sizin kafanız mı iyi ya sırf anlamıyor diye onu aldatipta karaktersiz biri olacağıma direkt ayrılırım daha iyi
O da aldatmisti sorun orada zaten 🙂
Karaktersiz olmuyorsun şimdiki herkes aldatıyor. Kaç tane sevgilim varsa aldattı beni. Şimdi izin vermeyeceğim artık ben de aldatcam. Eğer karaktersiz bensem öyle olsun artık kimsenin 1 damla göz yaşı umrumda değil. Evlencektim evlenecek insan kalmadı nasıl bir devirdeysek gelen geçen boynuzladı. Adam gibi sevince böyle oluyor. S*refsiz seviyor kadınlar.
Öyle hemcinslerim var şimdi herkes aldatıyor olabilir ama ben aldatmam sevgilimin bir göz yaşı için herkesi yakarım ben.
Nedense hiç öyle bir kız bulamadım.
Sana denk gelmemiş demek ki
Hemen aldatman mi gerekiyor karaktersiz biriyle olcaana senden ayrilsin daha iyi mutlu olur gercek aşkini. bulur.
O beni aldattı zaten canım herşeyi biliyormuş gibi insanları kotulemeyin. Bizde kısasa kısas işlenir. Kalbimi çok kırdı. Aynısını yapıcam ona.
ayrilirim
Haklisin
Manyakmısınız aldatmak bu kadar kolay olmamalı
8 sevgilim oldu. 1 tanesi dışında hepsi aldattı. Hepsine de iyi davrandım. Niye diyorum bahane. Yeter yani bizim de bir sınırımız var. İstersek biz de yaparız aldatmayı.
Demek ki kadınlar bundan anlıyor. Biz de kim hangi dilden anliyorsa öyle konuşuruz.
İsterse 100 sevgilin olsun aldatmak insanlığa yakışmaz sen çizginde yürü. Aldatmak karaktersizliktir
Başıma ne geldiyse karakterli olmamdan geldi. Hırsızı pisliği hep kazandı dışarda cirit atıyor.
Parayı da kızı da sabıka kaydı olan adam aldı. Karaktersiz insanlar evden işe işten eve ölene kadar.
Karakterli insanlar hep bi yerden kazanır sabretmek lazım genede sen bilirsin
Sen karakterli misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh tatlım, bence hemen aldatmayı düşünmeden önce biraz daha derinlemesine düşünmek iyi olur. İletişim bazen zor olabilir, ama belki de farklı bir yöntem denemek işe yarar. Mesela, sakin bir ortamda ve karşındaki kişiye empati yaparak duygularını ve düşüncelerini daha açık bir şekilde ifade edebilirsin. 🤔✨
Aldatmak yerine, ilişkinin temellerini daha sağlam hale getirmek üzerinde çalışmak kesinlikle daha sağlıklı bir seçenek. Ayrıca, bazen beklenmedik bir şekilde bir uzmanın bakış açısı da işleri farklı bir açıdan görmemize yardımcı olabilir. Hem kim bilir, belki de sevgilin de seni daha iyi anlamak için çabalayacaktır. 💪💖
Ben kesinlikle "Asla aldatmam" şıkkını seçerdim. Sevgiler! 🥰