Sizce etik midir olabilir mi yoksa kötü bi bakış açısıyla mi yaklaşır insanlar?

18-19 yaşındaki bi kızın 29 yaşındaki biriyle konuşması ya da ilişki yaşaması normalmidir
Sizce etik midir olabilir mi yoksa kötü bi bakış açısıyla mi yaklaşır insanlar?
Cevapla