Erkenden Evlilik muhabbeti yapanlar irite görülürken
Hiç yapmayanlar sonrada hiç yapamıyor döngüsü var sanki?
Yıllarca evlilik teklif etmemiş Olmanın sebebi nedir
Diyelim ki Evlilik teklifi bekliyorsunuz ….

Sabrınız kaç yıl sonra tükenir 🎉🎉🎉🎉
Evlilik teklifi için bir süre sınırı koymak zor; çünkü bu, iki insanın duygusal olgunluğuna ve ilişkisinin gidişatına bağlıdır. Ancak hayatımın büyük bir bölümünü bir belirsizlik içinde geçirmek istemem. Maksimum 2-3 yıl, karşılıklı uyum ve güvenin inşa edilmesi için yeterli bir zaman gibi görünüyor. Bu sürenin sonunda net bir adım atılmıyorsa, ilişkinin geleceği üzerine ciddi bir düşünme vakti gelmiş demektir.
Sürüncemede olmamalı
Cevap
1Cevap
beklerim duruma göre
yil beklemem zaman da tutmam, ne zaman ederse ve ben hazir hissedersem kabul ederim. on yil da bekletmesin
Sen hazırım diye sinyal veriri misin peki hiç oralı olmaz mısın
sinyal de vermem bence anlayabilir ya cunku evlilik karsiti biri degilim, sinyal verince de bunaltmis gibi hissederim. icten ve isteyerek etmeli, erkekte o evlilik istegini gormeliyim yani
O istek önemli haklısın 🎈
En fazla bi 3 yıl beklenir yani. Diğer türlüsü enayi yerine konuyorsun demektir bence
Seven bekletmez
8 sene bekledim olmadı siz o kadar beklemeyin zamanınıza yazık
Neden nasıl bekledin
bir sene hadi olmadı iki sene.
Sonra edilsin artık dimi
en fazla 2 sene
Sonra net olmak gerekir
Tanışmak işi yalan insan kendini bile tanıyamaz
🤔kismet nezman sa ozmana kadar.
Kısmet
🙄güncel yapmiş sinda onu haytinda birisi olan evelik teklifi bekleyen cevaplaya bilir.
Hayır bekleyen neden bekler bekleten neden bekler onu irdeledim
Hee seviyosan odami beklersin ömrümün sonunakadar gercese tabi sevgi
Bekletende ya haytin duzen girmesin bekleyip etmek ister ya da kayfine diyer maçlar boş ta klamsin diye
Sen Türkçe klavye artık indir lütfen
😂🫡
Evlilik teklifi bana çok saçma geliyor
Sana her şey çok saçma geliyor ama
Beni nerden taniyorsun da bunu diyorsun 😂
Her şey abartı oldu ama çok şey saçma geliyor
Yalan mı 😂✨
Evet doğru bana uymayan şeyler bana göre saçma
Uymayan az şey mi var çok şey mi? Bence çok şey var 😅🎉✨
Abartı şeyler bana her zaman saçma gelir ben sadelik severim kendi halinde garip biriyim 😂
Garip mi gariban mi
Gariban pardon 😂😂kalavye hatası
Kılavye 😂
Bu mütevazi çıkışı beklemiyordum ✨🌹
Maksimum 2 3 yıl diyorum
Sevdiğim adamı beklerim tabi 😅😅
Beklemem anında evlilik teklifi ederm hıh
3-4 yıl
Sabırlısın✨
Maksimum 3 yıl
Bilmem
Seversem bir ömür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?