Aşık oldugunuzu veya hoşlandığınızı nasıl anlarsınız?

Herkes için farklıdır tabi ki fakat yine de fikir almak istiyorum. Ben değer vermediğimi hoşlanmadığımı savunsam da arkadaşlarım aşık olduğumu iddia ediyorlar. Sebebi de sürekli ondan bahsetmemmiş. Ofiste sürekli onu gözlerimle takip ediyormuşum. Siz ne düşünüyorsunuz? Nasıl anlarsınız bir kişinin sizin için farklı olduğunu?
Aşık oldugunuzu veya hoşlandığınızı nasıl anlarsınız?
Cevapla