Aşık değilim ufacık hoşlantım bile yok ama bağlılık var?

Eşimden ayrıldıgım dönemlerde bir erkek arkadaşla tanıştık, Aslında ne o benim istediğim gibi birisi (fiziksel olarak) ne de ben ınun istediği gibi birisiyim çok iyi birisi ama en kötü gunlermi onunla atlattım, ve her konuda dört dörtlük anlaşıyorduk, şakalar, espiriler vs vs. Eski sevgilisini görmüş yolda ve hayatına alabilse alacak, bana anlatma dedim cidden zoruma gidiyor birbirimizi engelledik herkes yoluna gitti. Mesafemiz uzak ve kesinlikle beni istemiyor. Ama nedir bu içimdeki bu lanet acı nasıl unutacağım. Takıntılı mıyım ben?
Aşık değilim ufacık hoşlantım bile yok ama bağlılık var?
Cevapla