Tamam diyorum tek kişi olsun baska kimse konusmıyım adam gt bası ayrı oynuyor niye öyle?

Anında yazıyorum adam ceptemı sanıyo napıyo ya da bırını unutamıyor abı bız napıcaz duzgunnkız dıyonuz duzgun oluyoz heves kalmadı artık ya 1 kız arkadasım var erkek bulusmuyorum konustum kısı mesajı cıkmıyom daha ne ıstıyonbenn anlamadım bunerkrklero

Tamam diyorum tek kişi olsun baska kimse konusmıyım adam gt bası ayrı oynuyor niye öyle?
Cevapla