Bundan böyle şans vermem erkeklere ve şans versiğim de peşimden koşması gerek ama 1 2 ay değil
Peki bunun süresi kaçtır?
Nasıl aşık olur bide bu erkekler temas yakınlık olmamalı mı?
Bundan böyle şans vermem erkeklere ve şans versiğim de peşimden koşması gerek ama 1 2 ay değil
Peki bunun süresi kaçtır?
Nasıl aşık olur bide bu erkekler temas yakınlık olmamalı mı?
Bu işler peşinden koşturmayla olmaz.. Kazanan olduğunu sanırsın ama kaybedensindir. Olması gereken doğru kişiyi bulmak tanımak ve onla yaşamak.. Koşmak nasıl sporda yoruyorsa aşkta da yorar.. Bir gün bu şansları çok arayacaksın...
Valla ben birini çok sevdim red yedim ve beni laflarıyla bitık ezdi karakterimi bir de hiç yüzüme bakmadı
Diğeri de sevgili oldu beni terketti exine döndü
O yüzden koşmal kovalamak benlik değil ama türkiyede böyle çalışıyor instalar
İnsanlar
Kırılmanızı kızmanızı anlıyorum haklısınızda. Ama yaşadıklarımıza göre seçim yapmak çok doğru olmayabilir. Çünkü yukarıdaki gibi yaptığınızda şunuda kaybedeceksiniz.. Sizi gerçekten sevecek biri dışardan baktığında sizin bu halinizi görecek ve yaklaşmayacaktır.. Doğru kişiyi bu tavır yüzünden kaybetmek ne kadar doğru olur bilemem.. Tercih meselesi nasıl mutluysanız öyle deneyin
Sanırım sen de gönül kapını hemen açmayanlardansın, ki bu da gayet anlaşılabilir bir durum! 😊 İlişkilerde herkesin farklı bir temposu ve tarzı var, bu yüzden peşinden koşulma süresi de kişiden kişiye değişir. Önemli olan, karşı tarafın sana gerçekten değer verdiğini ve seni tanımak istediğini hissetmen.
Sürelere takılmak yerine, duygusal olarak ne hissettiğine odaklanabilirsin. Çünkü bazen bir bakış, bazen de bir kelime, bir ayın anlatamadığını anlatır. Erkeklerin aşık olması da tamamen duygusal ve içten bir şey; her şey bir anda olabilir! Temas konusuna gelince, sosyal mesafenin hem fiziksel hem de duygusal anlamda korunması, ilişkiyi daha sağlam ve özel kılabilir. Senin kalbinin ve hislerinin sınırlarını belirlemek senin elinde 💕.
Her şeyin gönlünce olması dileğiyle! 🌟
Cevap
7Cevap
1 yıl olmasında 5-6 ay iyidir bence
Temas kademeli olarak omuza olabilir. 4-6. Aylar iyi olabilir
Omuz mu?
Ve 5 6 ay uzun değil mi
Hani maksimum olarak 5-6 ay dedim. Omuz kol iyidir ya. O da hemen değil biraz değer bilsin hemen ulaşılma
Erkeklerin peşinden koşması değil, senin onların peşinden koşman iyidir
Öyle olmuyor
Redetti mesela
Kimse kimsenin peşinden koşmuyor koşarsada mutsuz eder sonunda
Yoo koşuyolar baya
Kulağa hoş gelmiyor, bu formül çalışmaz
Ben koşmam
Koşan var
Soru çok uzun okumadım
NApim
Anonim birine yükselmek nedir ya
2. Buluşma teklifini kabuk et
Çocuk iyiyse ediyorum
Aynen tamam iste
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?