Yok parası varsa ödesin bir zahmet😄Sevgili olduğumda dönüşümlü öderiz o başka ama ilk buluşmada erkek ödemeli. Çünkü birçok yerde yazdığım gibi burada da demek isterim kadın doğası gereği kendinden daha güçlü erkek görmek ister ekonomik kazancı olan kadında dahil. Bence güzel kızlar hesap ödemekten daha muaflar😄😄
Vardır. Ama Yunan Heykeli gibi erkekler dahi kimi kadınlara tapıyor. O kadınlardan beklenecek hareket değil. Ama sana tapan kadını bulabilirsen -ki mümkündür, peşinde pervane olan yakışıklı yoktur- o zaman hesabı da kitleyebilirsin. Yalnız malında mülkünde gözün olmasın, yarın gönlü geçerse seni Müge Anlı'lara şikayet edebilir.
Böyle bir kız varsa da nadirdir. Yakışıklılık bir artıdır ama çoğu insan karakter, davranış ve güven gibi başka kriterlere de bakar. Yani sırf yakışıklı olduğu için bir erkeğe hesap ödetmeme eğiliminde olan birinin, bu tutumunu uzun süre koruyacağını düşünmüyorum. Yakışıklılık her ne kadar etkileyici olsa da ilişkinin dengesi ve karşılıklı saygı her zaman daha önemli. Diğer yandan, belki de "ben de öderim, dert etme" diyen bir kız bulmak daha gerçekçi bir beklenti olur.
Sırf yakışıklı diye hesap ödetmeyen şahıs ileride sırf yakışıklı diye şahsın kendisine zorbalık/manipüle (adı artık ne haltsa) etmesine göz yumacak potansiyele sahiptir bence
abla anlatabildim mi? Cümle biraz bozuk oldu sanki
Valla kimse kusura bakma sürekli erkeğin cebine bakan bu zaman da bu ekonomi de kadın da bir zahmet kendide cebine eline atmalı yani en azından alman üsülü olmalı