27 yaşındayım ve hiç sevgiliyi geçtim flörtüm dahi olmadı sadece evleneceğim insan olsun hayatımda istedim o yüzden istemedim
millete cok acayip geliyor bunca zaman nasıl sevgilin olmadı diye cok mu tuhaf bir durum
27 yaşındayım ve hiç sevgiliyi geçtim flörtüm dahi olmadı sadece evleneceğim insan olsun hayatımda istedim o yüzden istemedim
millete cok acayip geliyor bunca zaman nasıl sevgilin olmadı diye cok mu tuhaf bir durum
Cevap
10Cevap
hayatına kimse girmediği anlamında değildir sanırım konuştuğun birileri olmuştur ileri boyuta geçmemiştir
Flört gibi oldu ama arkadaş kaldık hala da öyleyiz
Evet bende onu dedim ya kafamın uyuştuğu birisi hiç olmadı henüz
İnşallah gönlümdeki olur 🥰
Yani gönlümde var da bilmiyor henüz
Aslında olabiliriz kafalarımızda cok uyuşur
Açılamamam 🤣
Yani öyle aslında cok sohbetimiz yok ama bazen oluyor yazıyor bana sohbet ediyoruz komik bulduğu şeyleri beğeniyor twitterıma gece girip eski twetlerimi beğeniyor herkeste bana sana yürüyor diyor ama reddedilirim diye korkuyorum
Farklı yerlerde yaşıyoruz ama aynı memlekettenniz o şstanbulda yaşıyor
Eğer aynı yerde yaşasak görüşürdük
Numaramız var birbirimizde ama aramaya cekiniyorum işte
Çok utangacım işte gecen bana şey demişti şimdi orada olsam beraber oturup kahve içmek vardı hani yürümek amaçlı mı yoksa normal arkadaş olarak mı dedi onu bilmiyorum
Keşke gercekten öyle olsa
Yahu 1. Sınıftaki çocuklar birbirine çikolata filan alıyor artık. Anormal tabi
Neden anormal ki ya illa evlenecek miyim 🤣
27 yaşındasın yani. Bilemiyorum 😁
Ben halimden şu an memnunum
Bilmediğin için bazı şeyler memnuniyetini devam ettirebilirsin :)
27 yas için değişik
hiç mi heyecanlanmadın kmseye
İyi ki olmamış derdin yok
Evet doğru kesinlikle
Demekki böyle insanlar varmış
Sanal ilişki de mi olmadı veya sanal flört
Hayır hiç olmadı
Maşallah
şuana kadar millet kaç defa yiyişti ya sdfds
O beni ilgilendirmez benni evleneceğim insanın şuanki hayatı ilgilendirir
tabi canım. d
Çok tuhaf değil ama çok normal da değil
Neden noemal değil ki bence cok normal kafa dengimle uyuşan bir insan çıkmadı karşıma henüz
Hiç normal değil demedim çok da normal değil dedim zaten, olabilir tabi saçma sapan birilerini almaktansa hayatımıza hiç olmasın daha iyi.
Kesinlikle ben öyle bir iki gün takılmalık sevgili değil ömürlük istiyorum
Gönlüne göre birini bulursun umarım
Nasil olmadi hayret cirkinmisin acaba 🙃
Teklif geldi ama kabul etmedim cünkü karakterini biliyordum karşımdakinin
En son bi çocukla konuşuyordum bana resmen yürüdü bende cok etkilendim ondan ama arkadaş kaldık şu an hala öyleyiz 🤣
Sünepwsinsir
Sağlık olsun bee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence tuhaf bir durum değil, herkesin kendi tercihi ve hayat tarzı var. Herkesin ilişkilerdeki beklentileri ve öncelikleri farklı olabiliyor. Senin de sevgi ve ilişki anlayışın, bekleyişin bu şekilde. Bazıları aşkı zamana bırakır, bazıları spontane yaşar. Herkesin yolculuğu kendine özel sonuçta. 🫶
Toplum baskısını hissetmek zor olabilir ama önemli olan senin ne istediğin ve nasıl hissettiğin. Başkalarının ne düşündüğü veya söylediği bazen bizi etkileyebiliyor ama hayatını gerçekten mutlu olacağın şekilde yaşamak çok önemli. Senin kafandaki ideal ilişkiyi bulman için doğru zamanı beklemek de cesur bir karar, bu yüzden seninle gurur duyuyorum! 💪😊