Gerçekten bir şeyler için geç mi kaldım yoksa bahane miydi?

İlk 1-2 hafta yan yana sonrası uzaktan olan 3 aylık bir ilişkimiz vardı. İlk 1-1.5 ay çok ilgilenir el üstünde tutardım ancak sonrasında kavgalar artmaya başladı (Ağustos ayı) dolayısıyla aynı ilgi ve alakayı gösteremedim. Yanlış anlaşılmasın tamamen buz gibi soğuk değildim sadece onun beklediği şekilde bir ilgi değildi ve onun da bana karşı hataları oluyordu yoksa güzel sözler söyleyip seviyordum hatta çocuklaşabiliyordum dahi yanında. Beraber çok fazla da vakit geçiriyorduk discord üzerinden görüntülü bir şekilde. Eylül ayında okulların açılmasıyla yan yana olacaktık. 20 sinde geldi 28 inde bitirdi. O süreç de şu şekilde oldu geldiği ilk 2 gün iyiydik sonrasında ayrılık için bana sorular sordu işte ayrılsak beni hemen unutur muydun benden kopman ne kadar sürerdi geri gelmiş olsam annen bana nasıl bakardı (instagramdan takipleşiyorlardı) gibisinden bende sorularını cevaplayıp bir daha ayrılıkla ilgili konuşmamasını istedim tamam dedi. Daha sonra davranışlarının umursamaz olmaya başladığını fark ettim yan yanayken her şey çok güzel oluyordu sıcak samimi ancak ayrı olduğumuz zamanlarda umursamazlık çöküyordu. Bununla ilgili konuşmak için Cumartesi günü yan yana geldik ve onu anladığımdan onun da beni anladığından emin olduk hala bazı şeyleri anlamadığımı söylüyordu ama yan yanayken çok ilgilendim sevdim ayrılmamayı düşündü o kafaya girdi ama ayrı kalıp mesaja geçince yine ayrılık moduna girdi ve veda için konuştu. 1-2 saat kadar uğraştım ancak kabul etmedi ve sakince saygılı ve birbirimizi severek ayrıldık hatta bana 2 defa arka arkaya olur da geri gelirsem bana çok kızma lütfen, geri gelirsem sadece bana kızma tek isteğim bu şeklinde konuştu. O an bıraktım ertesi sabah kedisi ölmüş ağlayarak beni aradı konuştum teselli ettim sonrasında da kapattık 1-2 saat geçti dayanamadım aradım ayrılmayalım tekrar düşünelim diye ve yine kabul ettiremedim akşam son defa vedaya gelicem dedi. O gelene kadar ona karşı olan duygularımı anlatan uzun bir mektup yazdım. Geldi ben kendi açımdan anlattım o kendi açısından anlattı geç görmemden bahsetti biraz hararetlenince aramız, vedaya geldiysen bunları tartışmak istemiyorum dedim ve sarılıp yazdığımı verdim direkt. Ben sarılınca sesi gitti ağlamaklı oldu neden geç fark ettin diye bana sitem etti bende omzunda ağladım onunla beraber onu istediğimi hatamı anladığımı söyledim. Daha kötü olmadan gidelim dedi dağıldık. Eve geçince son 2 haftamızdaki tüm konuşmaları okudum ve hatamı gerçekten net bir şekilde gördüm onunla bunu konuştum ama geç kaldığımı onu geç anladığımdan bahsedip kabul etmedi tüm bunları telafi etmem için bana şans ver hatamı geç de olsa anladım sana sevgimi hissettiremediğim için özür dilerim dedim ama kabul etmedi ve bu şekilde konuşma sonlandı, kendisi hiçbir yerden beni çıkarmadı hatta wp son görülmesi sadece bana açıktı öyle de bıraktı. 1 Ekimde Wp den sitedeki köpekle ilgili mesafeli bir mesaj attı.

Güncellemeler
1 yıl
Öyle olunca bende son olarak içimde kalmaması için 3. kez denemeye karar verdim yağmur ve rüzgarlı bir hava vardı yerlerimiz çok yakındı ona yazdım yine aynı konuşmalar dönünce yüz yüze konuşalım istedim hatta ben geliyorum 5dk ya dedim gittim beklemeye başladım o havada 15dk kadar bekledim hiç ses gelmeyince mesaj attım tekrar yeteri kadar şans verdim sana geç anladın benim için bitmiştir dedi birbirimizi seviyorken bu şekilde yapmayalım dedim bekleme gelmeyeceğim dedi birbirimizi anlamışken
Güncellemeler
1 yıl
sağlıklı bir ilişki kurabileceğimizi söyledim ben yokum kesinim netim hiç olmadığım kadar dedi. Seni hiçbir yerden çıkarmak istemiyordum bunu bana yaptırtma senin gözünde nasıl göründüğümü bile önemsemiyorum önemli olan kendimi bilmemmiş dedi. 3 gün uğraşmama yanına dahi gitmeme çok fazla çabalamama rağmen bu tepki gerçekten koydu beni bununla yüzleştirdiği için teşekkür ettim sonuna kadar zorlamasam içimde kalırdı dedim senden vazgeçmek istememiştim bir yerden çıkarmana gerek yok uğraşmayacağım
Gerçekten bir şeyler için geç mi kaldım yoksa bahane miydi?
Cevapla