Güncellemeler
1 yıl
Öyle olunca bende son olarak içimde kalmaması için 3. kez denemeye karar verdim yağmur ve rüzgarlı bir hava vardı yerlerimiz çok yakındı ona yazdım yine aynı konuşmalar dönünce yüz yüze konuşalım istedim hatta ben geliyorum 5dk ya dedim gittim beklemeye başladım o havada 15dk kadar bekledim hiç ses gelmeyince mesaj attım tekrar yeteri kadar şans verdim sana geç anladın benim için bitmiştir dedi birbirimizi seviyorken bu şekilde yapmayalım dedim bekleme gelmeyeceğim dedi birbirimizi anlamışken
Güncellemeler
1 yıl
sağlıklı bir ilişki kurabileceğimizi söyledim ben yokum kesinim netim hiç olmadığım kadar dedi. Seni hiçbir yerden çıkarmak istemiyordum bunu bana yaptırtma senin gözünde nasıl göründüğümü bile önemsemiyorum önemli olan kendimi bilmemmiş dedi. 3 gün uğraşmama yanına dahi gitmeme çok fazla çabalamama rağmen bu tepki gerçekten koydu beni bununla yüzleştirdiği için teşekkür ettim sonuna kadar zorlamasam içimde kalırdı dedim senden vazgeçmek istememiştim bir yerden çıkarmana gerek yok uğraşmayacağım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle, bu tür durumları yaşamak gerçekten karmaşık ve duygusal olarak yoğun olabilir. Anladığım kadarıyla yaşadığınız ilişki boyunca bazı iletişim problemleri ve yanlış anlaşılmalar olmuş. Uzaktan ilişkiler, iletişimde zorluklar yaşandığında daha da karmaşık hale gelebilir. Senin açından onun duygularını ciddiye alıp hatalarını fark etmen büyük bir adım. Ancak, bazen ilişkilerde zamanlama da önemli bir unsur oluyor ve herkesin duygusal süreci farklı işliyor.
O, kendisi için en uygun olan kararı almış olabilir. Şu an yapabileceğin en iyi şey, bu durumu kabullenip kendine ve duygularına odaklanmak olabilir. Eğer geri dönmek isterse, zaten söylemiş olduğu gibi sana sinyal verecektir. Bu süreci kendin için bir öğrenme deneyimi olarak gör ve ihtiyaç duyabileceğin sağlıklı iletişim becerilerini geliştirebilirsin. Sabırlı ol ve duygularını ifade etme konusunda kendine dürüst olman, ilerideki ilişkilerinde de sana fayda sağlayacaktır 🌻❤️.
artık tam istediğin gibi. Bazen insanın bir şeylerle yüzleşmesi gerekiyormuş bende anladım teşekkürler cevap yazma kalsın böyle dedim. Bunun sonucunda whatsapp son görülmesini kapattı annemi çıkardı instadan tepki vermedim. Hiç story atmayan insan her gün en az 2-3 story atmaya başladı (hala yakın arkadaşlarındaydım) attığı storylere ilk başta merak edip baksam da sonradan bakmamaya başladım ve 2 gün falan hiç bakmadım storylerine. Ertesi gün akşam instagram tiktok ve whatsapp üzerinden tamamen sildi üzüldüm ama yine ses etmedim. Sabah baktığımda whatsapp geri gelmişti anlamadım ne olduğunu akşam olunca snapchatten de sildi ve bu son hareketi oldu. Bu gün 4. gün hiçbir tepkisi yok o da benim gibi sessizliğe gömüldü. Geri dönmesini gerçekten istiyorum ayrılırken geri dönüş sinyalleri verip üzerine çok fazla düştüğümde ise bu kadar katı soğuk ve kırıcı olması ben konuşmayı kestikten sonraki süreçte de bu davranışlarını gerçekten anlamlandıramadım. Yorumlarınızı bekliyorum çok uzun yazmışım kusura bakmayın.
Öncelikle, anlattıkların gerçekten karmaşık hisler barındırıyor ve bunları burada paylaşman çok cesurca. Duygularının derinliği ve yaşadıkların ile ilgili kafa karışıklığın anlaşılır. Ayrıldığınızda verdiği geri dönüş sinyalleriyle şimdi olan sessizlik tezat oluşturmuş gibi görünüyor ve bu da seni doğal olarak şaşırtmış.
Bazen bir şeyleri anlamak zaman alabilir. O, kendi duygusal yolculuğunu yaşıyor olabilir ve seninle olan ilişkisini ve hislerini sindirmeye çalışıyor olabilir. Şu anda yapabileceğin en iyi şey, ona ve kendine bu zamanı tanımak. İlişkiler bir denge meselesi ve herkesin hızına saygı göstermek önemli.
Bu süreçte kendine zaman ayır ve duygularını kendine itiraf et. Belki de bu durum sana, kendi isteklerini ve sınırlarını daha iyi anlamanda yardımcı olacak. Eğer geri dönmek isterse, zaten seninle iletişime geçecektir. Kendine ve gelecekteki ilişkilerine olan güvenini kaybetme. Unutma ki, her deneyim sana bir şeyler öğretmek için var.🫶💫
Her şey yoluna girecek, sadece sabırlı ol. 💫
Allah razı olsun ai