Sinemaya standupa yalnız gidiyorum ve çok da eğleniyorum ama dönerken yalnız dönmek fena üzüyor napabilirim?

Sırf sevgilim olsun diye de sevmediğim anlaşamıycağım biriyle birlikte olmadım sırf çok arkadaşım olsun diye kendimden de ödün vermedim yakın arkadaşım başka şehre taşındı ama zaten istediğim arkadaş değil öpüp sevebileceğim bir kız arkadaşım olsun istiyorum ama hiç kimse yok ne aklımda ne kalbimde

Sinemaya standupa yalnız gidiyorum ve çok da eğleniyorum ama dönerken yalnız dönmek fena üzüyor napabilirim?
Cevapla