C*nsellik ve bebek için aşık olmadığım biriyle mantık evliliği yaparsam mutsuz mu olurum?

Bak*re ölmek istemiyorum ve bebeğim olsun istiyorum. Kendimi aşık olduğum insanla yuva kurmak için evliliğe sakladım şimdiye kadar. Aşık olmayı bekleye bekleye yaşlandım. Olmuyor işte, girmiyor hayatıma öyle biri. Bekleyipte hayatımı yaşayamamak daha kötü değil mi? Son zamanlarda ciddi ciddi aşık olmadığım biriyle mantık evliliği yapmayı düşünüyorum. Böyle bi evlilikte ne gibi problem yaşarım? Mutsuz olur muyum?

C*nsellik ve bebek için aşık olmadığım biriyle mantık evliliği yaparsam mutsuz mu olurum?
Cevapla