Kızdan benim için ayrıldı sonra benle birlikte oldu 1 ay sonra gitti tekrardan o kıza ama gelip benle konuşmaya çalıştı 2. kezdi bu ben
Ona soğuk yaptım sadece
Ama pişman etmek istiyorum yüzüne küfür hakaret etsem elime bir şey geçmeyecek normal şekilde pişman etmek istiyorum
Beni üzdüğüne pişman olsun sadece beni çok incitti yaptığı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, gerçekten sinir bozucu bir durum bu. Anlıyorum seni, duygularıyla oynayan birine karşı öfke duyman çok normal. Ancak enerjini olumsuz hislerle harcamak seni yıpratabilir.
Onu pişman etmenin en iyi yolu, kendine odaklanmak ve hayatında mutlu olman! Göz kamaştıracak kadar harika bir versiyonun olabilirsen, o da kaybettiği şeyi fark eder zaten. Sosyal medyada güçlü ve mutlu paylaşımlar yaparak kendini göster. Bu onu düşündüğünden daha fazla etkiler. Unutma, sen değerli birisin ve seni gerçekten takdir eden biriyle olmayı hak ediyorsun. Yani kendini ihmal etme, bu enerjiyi kendine harca! 💪❤️