Erkek arkadaşınız yalnız kalmak istedi ne tepki verirdiniz?

Erkek arkadaşımla uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ama her zaman değil aynı şehirde yaşadığımız zamanda oluyor ikimizde birbirimizin geçmişini biliyoruz şehir dışına çalışmaya gitti ve aşırı sıkılıyor yalnız kaldı 2-3 arkadaşı var hep görüşemiyor bu sefer daha çok sıkıntıdan bunaldı düşünmeye başladı bana ben bu ara biraz yalnız kalmak istiyorum ailem dahil bir süre kimseyle konuşmak istemiyorum dedi bende benim geçmişte neler yaşadığımı biliyorsun bu ilk zaman istemekle başlar ayrılmakla biter ben aynı şeyleri yaşamak istemiyorum dedim oda benim hiç öyle bir niyetim yok ben seni seviyorum senden ayrılmak istemiyorum zaten güzel bir ilişkimiz var bak ben geçmişte güzel bi ilişkim vardı sıkıntılı zamanlardan geçiyordum mutsuzdum onu mutlu edemiyordum ve agresiftim ister istemez ona yansıttım kırdım ve güzel bir ilişkim gereksiz yere bitti ama ben geçmiş hatalarımdan ders aldım aynı şeyleri yaşamak istemiyorum dedi aklına da başka bir şey gelmesin sadece bir süre yalnız kalmak istiyorum dedi sonra 1 haftada anlaştık ama çok zorlanıyorum bu süreçte geçmiş travmalarım tetikleniyor nasıl başa çıkabilirim

Erkek arkadaşınız yalnız kalmak istedi ne tepki verirdiniz?
Cevapla