Kadınlar hayatlarında kaos ve drama olmadan duramazmış, sizce öyle mi 🤔?

Gene bir psikolog videosuna denk geldim. Adam "Kadınlar hayatlarında kaos ve drama olmadan duramazlar, çünkü sıkılırlar. Bu nedenle de ilişkilerinde çokça drama ve kaos ararlar." bu tarz bir şey söyledi 🤔Sizce bu ne kadar doğru

Kadınlar hayatlarında kaos ve drama olmadan duramazmış, sizce öyle mi 🤔?
Kadınlar hayatlarında kaos ve drama olmadan duramazmış, sizce öyle mi 🤔?
Cevapla