Gene bir psikolog videosuna denk geldim. Adam "Kadınlar hayatlarında kaos ve drama olmadan duramazlar, çünkü sıkılırlar. Bu nedenle de ilişkilerinde çokça drama ve kaos ararlar." bu tarz bir şey söyledi 🤔Sizce bu ne kadar doğru

Gene bir psikolog videosuna denk geldim. Adam "Kadınlar hayatlarında kaos ve drama olmadan duramazlar, çünkü sıkılırlar. Bu nedenle de ilişkilerinde çokça drama ve kaos ararlar." bu tarz bir şey söyledi 🤔Sizce bu ne kadar doğru

Kadın kaos ve drama çıkarmadığı zaman erkeğin ilgisini de kaybediyor, adamı elinde tutmayı beceren kadınlar her zaman arıza çıkartanlar oluyor. Adamın her lafına boyun eğip uyum sağlayan kadının kaderi terkedilmek hem de bir kaos ve drama ustası kadın uğruna sdfsdfdf 😅😈
hanelerden uzak boğun eğmesin ama kaos ve drama da yaratmasın başımızın üstünde yeri var.
İşte o tam bir denge meselesi biraz da kadının iletişim becerilerine bağlı, bir de adamla kadının uyumuyla alâkalı evet.
Bu ben, olmasa dahi aksiyon beni çağırır o bana gelir. Anlamadım hiçbir zaman anlayamayacam iyilerin şansı yok. Kötü çirkin 👹👺 şansından istiyorum. 🤣
Kaos yaratma senin de şansın döner 🤣
Yaratmıtorum kendiliğinden geliyor 😂
Kesin öyledir hiç bir şey yapmıyorsun 🤪
İster inan ister inanma öyle 😄
Kadın olman yeter 🤪
Senin de erkek olman yeter o zaman diyelim 🤣
Erkekler kaos sevmez mantıklı değildir 🤪
Git işine bee neredeyse gökten zembille indirildik diyecek 🤣
Evet sizi de martılar getirdi 🤪
Seni de kargalar 😄 ben de seni yeni soruma bekliyorre🤣
Yok biz gökten zembille indik ne çabuk unuttun 🤪
🙄🙄🙄
Doğruluk payı çok yüksek çünkü 10 kadından 9 u şirret 1 taneside sinsi şirret 😄 kaos olmadan dramatize etmeden devam edemezler senden ayrılırlar daha ekşınlı birine giderler o nedenle hayatına biri girdiğinde burnundan getirin acımayım ağlasın 😄
Cevap
4Cevap
dururlar bence
Yok ben duruyorum mutlu mutlu hayat müsade etmiyor pek
Aranan kişi 😱
Yoktur ama bulan da yoktur 🤣
Türk kadınları özellikle iki gün evde huzur içinde mutlu bir şekilde oturalım demiyorlar
Ondan sonra millet neden evlenmiyor 🤣
Dramaqueen olayı gerçek… o sebeple badboy durumu çekici gelir mutsuzluk vaad eder …
Kadınım ama hiç de öyle düşünmüyorum. Sadece huzur lazım bana.
Kabul eden hemcinslerin var 🤔
Normal değiller o zaman 😒
Bilemem 🤣 senin hemcinslerin
Herkes bir değil 😎
Bilemem o kadarını 🤣
Off boş ver onu, çok gök gürlüyor 🥹
En sevdiğim hava 🤣
Korkuyorum ben 🫣😒
Yıldırımdan mi 🤔
Sonrasında gelen gürültüden 🥹
Kulağını tıka 🤔
Yine de korkuyorum :(
Kaos var
Drama kraliçesiym
Evet başka soru
İtiraf geldi 🤣 en son drama çalışmanı anlat bize 🤣
Heyecanı seviyoruz sadece 🤣
inkar etmiyorum diyorsun :O
işte senin gibiler yüzünden ikizlere dengesiz damgası vuruluyor 🤪
tabi tabi kesin öyledir :D
Ne alakası var ayol 💅
Doğru sanırım
Sanırım mı yoksa doğru mu 🤔
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?