Özellikle erkeklerin, yengeç erkeklerinin yorumunu merak ediyorum..

Aslında çok karışık ben bile işin içinden çıkamıyorum ama dışardan birilerinin yorumuna ihtiyacım var.. 4 senedir tanışıyoruz ben onu seviyorum ve en başında bunu belirttim. Başlarda ben seni arkadaşım olarak görüyorum dedi, üstelemedim, onu kaybetmektense uzaktan sevmeyi tercih ettim. Arada umut verici sözler söyledi sonra ben onların anlamını sorduğumda kafam karışık dedi geçiştirdi. 4 sene sonra bir gün sevgilim olur musun dedi. Uzun zamandır sevdiğini fakat kafası karışık olduğu için açılamadığını söyledi. 4 ay sonunda bir tartışmamız oldu ve gitti. 3 ay ne aradı ne sordu, ben aradığımda da cevap vermedi. 3 ay sonra konuşmaya başladık ama kararsızdı. Seviyorum yada sevmiyorum de ona göre yolumuzu çizelim dedim ama sustu. Her sorumda sustu.. Onun için çok önemli olduğumu biliyorum. Başka bir kız falan olmadığını da.. Bugün bir şekilde beni sevemediğini ama sırf ben arkadaş olduğumuzda üzülüyorum, beklentim oluyor diye bana kötü davrandığını öğrendim. Aynı zamanda 1 haftadır konuşmuyoruz ve çok üzgün olduğundan eminim. Sadece dürüstçe sevmiyorum demesini istedim ama ne sevdiğini söylüyor nede sevmediğini.. Ne yapmaya çalışıyor anlayamıyorum. Burçlara da inanırım, kendisi yengeç burcuydu.. Merak ediyorum ordan bakınca durum nasıl gözüküyor?
Özellikle erkeklerin, yengeç erkeklerinin yorumunu merak ediyorum..
Cevapla