Evlilik hatırası olarak çekinilen fotoğrafları absürt buluyor musunuz?

Düğün günü çekip, anı olarak saklamak varken, neden bu şekilde manzaralı mekan aranır çözebilmiş değilim. Düğün salonunda gelinlikle/damatlıkla fotoğraf yeterli aslında...
Evlilik hatırası olarak çekinilen fotoğrafları absürt buluyor musunuz?
Evlilik hatırası olarak çekinilen fotoğrafları absürt buluyor musunuz?
Cevapla