Düğün günü çekip, anı olarak saklamak varken, neden bu şekilde manzaralı mekan aranır çözebilmiş değilim. Düğün salonunda gelinlikle/damatlıkla fotoğraf yeterli aslında...
Evlilik hatırası olarak çekinilen fotoğrafları absürt buluyor musunuz?
En güzel gün olduğu için manzaralı bir fotoğraf çekinilir. Güzel hatırlanmak istenir. Büyüleyici bir andır. Semboliktir. Düğün gününde de ayrı olarak çekilebiliyor isteğe bağlı.